Цифрове навчання в цифрову епоху (обладнання кабінету інформатики в 49 школі) Реалізований

Доданий
21.07.2019
Номер
442
Освіта

Освітній процес передбачає широкий спектр застосування комп'ютерних технологій. Саме для цього школи все частіше приділяють увагу закупівлі та використанню комп'ютерної та супутньої цифрової техніки для більш якісного навчання. Пропонується обладнати уже існуючий кабінет інформатики 11ма новими ноутбуками замість застарілих комп'ютерів для покращення освітніх можливостей школи № 49 у галузі ІТ

Автор проєкту
Тетяна
Тетяна Макарова
Бюджет
189 600 грн
Розрахунок бюджету
Теги
школа, інновації
Район
Шевченківський
Адреса
вул. Одоєвського, 16, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Громада КЗО "СЗШ № 49" ДМР

Мета проекту

Обладнати існуючий кабінет інформатики КЗО СЗШ № 49 ДМР комплектом з 11 нових ноутбуків (замість застарілих старих комп'ютерів) для проведення якісних занять з ІТ та суміжних дисциплін, таким чином піднявши рівень інформатизації школи та технологічних можливостей освітнього процесу

Проблема

Інформаційні технології сьогодні посідають дуже високі позиції в організації освітнього процесу. Однак обладнання такими засобами звичайних шкіл є достатньо дорогим. До цього додається швидка зміна технологій. Через це комп'ютерне обладнання високої якості та актуальності - постійна необхідність для школи.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Пропонується здійснити закупівлю 11 ноутбуків для встановлення їх в кабінеті інформатики (замість старих комп'ютерів, з якими діти змушені працювати в цих кабінетах). Усі ноутбуки пропонується обладнати якісним та ліцензійним ПЗ для усього спектру робіт, які можуть бути виконані у рамках вивчення школярами ІТ дисциплін.

Для кого цей проект?

Цей проект для учнівської громади 49 школи міста Дніпра.

Ключові показники оцінки результату проекту

Для школи як закладу: обладнання закладу комплектом з 11 ноутбуків для комфортного проведення уроків інформатики та інших освітніх заходів ІТ спрямування
Для учнів: можливість працювати з якісною технікою та виконувати широкий спектр ІТ задач
Для шкільної громади та всіх учасників освітнього процесу: практика громадської участі

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1. Суттєве зростання вартості заявлених товарів

Приклади (кейси схожих рішень)

https://adm.dniprorada.gov.ua/projects/archive/141/show/28

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
Так

План заходів з реалізації проекту

1. Провести визначення підприємства-постачальника та здійснити закупівлю
2. Привезти, взяти на облік, встановити та налаштувати роботу обладнання
3. Використовувати за призначенням для розвитку ІТ напряму у школі

Ви посадова особа

Ні.
Ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
Ні

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради