Сучасний кабінет фізики в школі 119 Брав участь

Доданий
20.07.2019
Номер
428
Освіта

Проект передбачає закупівлю сучасного обладнання для кабінету фізики КЗО "СЗШ №119" ДМР. Реалізація проекту дозволить проводити наочні демонстрації та повноцінні лабораторні роботи учням школи. Проект сприятиме підвищенню мотивації дітей до вивчення предметів природничого циклу, розвитку у них критичного мислення, реалізації їх потенціалу, до інноваційної діяльності.

Автор проєкту
Лариса
Лариса Іванова
Бюджет
194 964 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, наука
Район
Шевченківський
Адреса
вул. Козака Мамая (Юних Ленінців), 17А, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Відсутні.

Мета проекту

- закупівля лабораторного та експериментального обладнання для кабінету фізики КЗО "СЗШ №119" ДМР;
- підвищення мотивації учнів до вивчення предметів природничого циклу;
- зростання успішності учнів на шкільних олімпіадах різних рівнів та при складанні ЗНО з фізики.

Проблема

Щорічно статистика сайту vstup.info фіксує той факт, що найнижчі прохідні бали у вступників на спеціальності природничого спрямування. І щорічно освітні експерти б'ють на спалах, що подібна тенденція веде до катастрофи, адже спеціалісти цих галузей є на сьогодні затребуваними.
Корінь цієї проблеми криється у низькому рівні викладання природничих дисциплін на рівні школи. Та часто винити шкільного вчителя немає підстав, адже він змушений пояснювати матеріал буквально "на пальцях". Наочність, яка лишилася у спадок від радянських часів або морально застаріла, або стала небезпечною у користуванні. А мультимедійні технології дозволяють лише спостерігати за експериментом, що є менш цікавим, ніж самому відчути себе дослідником. Діти втрачають мотивацію до навчання.
Ми вбачаємо вирішення цієї проблеми на локальному рівні у обладнанні кабінету фізики у КЗО "СЗШ №119" ДМР.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Проект передбачає закупівлю лабораторного та експериментального обладнання для кабінету фізики школи № 119 м. Дніпра.
Говорячи про шкільні проекти, зазвичай йдеться про ремонт помешкання. Та школа - це не лише стіни. Саме спеціальне обладнання, а не мультимедійні пристрої чи красиві шпалери дають можливість дітям доторкнутися до науки. Наш проект дозволить школярам відчути себе співпричетними до найвидатніших відкриттів у історії науки, зрозуміти універсальні закони Всесвіту, побачити на власні очі видовищні експерименти та повторити їх.

Для кого цей проект?

Учні КЗО "СЗШ №119" ДМР

Ключові показники оцінки результату проекту

- зростання успішності школярів з предмету "Фізика";
- покращення результатів складання ЗНО випускниками школи №119;
- покращення результатів виступів учнів КЗО "СЗШ №119" ДМР на шкільних олімпіадах з фізики.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

- інфляція;
- недбайливе ставлення школярів до майна.

Приклади (кейси схожих рішень)

Наш проект не є якимось ноу-хау, а тому прикладів повноцінного обладнання кабінету фізики існує дуже багато. Бо так має бути. Школярі мають право на доступ до шкільних лабораторій. Нещодавно закарпатський школяр Валентин Фречка у шкільній лабораторії розробив технологію виготовлення паперу з опалого листя. І один з тих факторів, які віддаляють учнів дніпровської школи КЗО "СЗШ №119" ДМР від подібних розробок - відсутність якісних шкільних кабінетів з природничих дисциплін.

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1. Закупівля матеріалів та обладнання для кабінету хімії;
2. Монтаж спеціалізованих меблів у зазначених кабінетах.
3. Висвітлення в соцмережах та ЗМІ.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради