Опис
Співавтори
немає
Мета проекту
За допомогою коштів проекту «Бюджет участі» придбати в кабінети української мови і зарубіжної літератури КЗО «СЗШ № 84» ДМР 2 комплекти навчальних інтерактивних комплекси та 1 принтер, таким чином створити «розумний простір» для забезпечення умов самореалізації особистості школярів, комфортні умови для індивідуальної та групової роботи, розкрити у особистості її природні задатки, відповідальність і творчість.
Проблема
Сучасний світ вимагає від освіти не тільки знань, а й створення необхідних умов для творчого, інтелектуального розвитку молоді, доступній і привабливій освіті для сучасних українців, чого вимагають реалії сьогодення та МОН, втілюючи реформу «Нова українська школа». Упровадження мультимедійних технологій до освітнього процесу - це гармонійне інтегрування різних видів інформації, яке сприяє покращенню засвоєння матеріалу. Але, на жаль, педагогічний колектив не може зробити це в повній мірі, оскільки не має навчальних інтерактивних комплексів. Особливо ця проблема є гострою для викладання предметів гуманітарного циклу та національно – патріотичного виховання.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Подача навчального матеріалу у вигляді мультимедіа скорочує час навчання, вивільняє ресурси здоров'я дітей. Учнів приваблює новизна проведення таких моментів на уроці, викликає зацікавлення.
Подібні уроки допомагають вирішити наступні дидактичні завдання:
• засвоїти базові знання з предмета;
• систематизувати засвоєні знання;
• сформувати навички самоконтролю;
• сформувати мотивацію до навчання в цілому й до певного предмета зокрема.
Для кого цей проект?
Проект для
* учнів та учителів КЗО «СЗШ № 84» ДМР;
* громадських організацій і бізнесових структур, з якими школа підтримує соціально – партнерські стосунки;
* жителів мікрорайону для проведення телемостів, онлайн – конференцій, Інтернет – форумів тощо.
Ключові показники оцінки результату проекту
У разі реалізації проекту, очікуємо таких результатів:
- створення єдиного інформаційного простору школи;
- можливість значно підвищити ефективність навчання;
- оволодіння учасниками проекту новими інформаційними технологіями;
- оновлення змісту навчання шляхом підвищення рівня ефективності
використання інформаційно - комунікаційних технологій в школі;
- створення сприятливих умов для інтелектуального, соціального,
морального становлення особистості учня;
- становлення школи як громадсько - активної установи міста;
- зросте соціально-економічний розвиток міста;
Таким чином, можна зробити висновок, що при використанні мультимедійної та інтерактивної техніки, необхідного спеціального програмного забезпечення на уроках української мови і літератури та зарубіжної літератури відбувається реалізація і розкриття переданих знань від учителя учневі, а також дозволяє придбати уроку більшу ефективність, підвищити мотиваційне тло учнів.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Інфляція, за умовами якої вартість обладнання може зрости.
Приклади (кейси схожих рішень)
Школи та дошкільні навчальні заклади міста.
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?
Так.
-
План заходів з реалізації проекту
1.Придбання та отримання обладнання
2. Роботи з монтажу та встановлення обладнання і програмного забезпечення
3.Проведення навчання відповідальних осіб по роботі з обладнанням.
4.Використання обладнання у освітньому просторі.
Ви посадова особа
Ні.
-
Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?
Ні.
-
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради