STEMLab (комп’ютерний клас для КЗО «НВО № 136» ДМР) Реалізований

Доданий
18.07.2019
Номер
252
Освіта

Сьогодення об’єктивно вимагає переведення освітнього процесу на технологічний рівень, активізацію пошуку перспективних інноваційних й педагогічних технологій, спрямованих на розвиток і саморозвиток особистості. Одним із актуальних напрямків інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система навчання STEM.

Автор проєкту
Олена
Олена Ратнікова
Бюджет
848 904 грн
Розрахунок бюджету
Район
Самарський
Адреса
вул. Космонавтів, 10, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

-

Мета проекту

Створення стійкого інтересу учнів до природничо-математичних наук та інженерії, навчання працювати в команді і розвиток критичного мислення

Проблема

В умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій та їх впровадження у всі сфери суспільного буття актуальним є заохочення школярів до технічної творчості, стимулювання їх зацікавленості в дослідницькій діяльності. Але у гімназії відсутня достатня матеріально-технічна база для ефективного впровадження STEM-напряму у навчальному процесі.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Обладнати одне приміщення гімназії обладнанням та інформаційним забезпеченням STEM-лабораторії для реалізації різних видів розумової, винахідницької діяльності учнів. STEM-лабораторія - це те необхідне інтерактивне середовище, якого так не вистачає сучасному начальному закладу. Отже, обладнавши приміщення всім необхідним, ми зможемо зробити освітній процес учнів в урочний і позаурочний час яскравим, цікавим, наповненим і змістовним

Для кого цей проект?

Результатами реалізації цього проекту зможуть користуватися учні КЗО «НВО № 136» ДМР (станом на 01.07.2019 р. – 1073 осіб), педагогічний колектив закладу, батьківська громада закладу освіти

Ключові показники оцінки результату проекту

Впровадження проєкту дасть змогу: 1. Покращити якість освіти учнів; 2. Використувати у навчально-виховному процесі сучасні електронні навчальні матеріали; 3. Збільшити кількість учнів, що користуються засобами STEM-освіти; 4. Підвищити рівень зацікавленості учнів до інженерних та технічних спеціальностей; 5. Вдосконалити форми і методи організації освітнього процесу, що забезпечують перехід від механічного засвоєння знань до оволодіння уміннями самостійно набувати нових знань.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Можливі коливання курсу національної валюти та інфляційні процеси, не покриті сумою непередбачених витрат у розмірі 20 %

Приклади (кейси схожих рішень)

Комп'ютерний клас (STEM-лабораторія) спеціалізованої школи № 108 https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/11/1442 https://knute.edu.ua/file/NjY4NQ==/4ce2164e98881e82955393871be6013d.pdf

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1. Придбання та отримання обладнання.
2. Роботи з монтажу та встановлення обладнання.
3. Проведення навчання відповідальних осіб по роботі з обладнанням.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради