Опис
Співавтори
Олена Табнська, Антоніна Купрієнко , Марина Гавриленко-Ковальова
Мета проекту
Створити у ЗДО-ЦРД № 7 кабінет конструювання. Придбати обладнання та провести навчання персоналу для впровадження інноваційних методів навчання у дитячому садку. Сприяти всебічному розвитку дітей дошкільного віку у формуванні наукових уявлень про оточуючий світ, програмування та забезпечити наступність у навчанні в Новій Українській школі.
Проблема
Відсутність матеріально-технічної бази у закладі дошкільної освіти для створення кабінету конструювання.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Забезпечення дошкільного навчального закладу відповідними наборами для конструювання та програмування, підготовка педагогів до впровадження інноваційних методик. В процесі конструювання та ігор з власноруч створеними моделями дошкільники здобудуть знання про закономірності і послідовності, сенсорні еталони, прості алгоритми, навчатися порівнювати, спостерігати, проводити експерименти, вирішувати нестандартні задачі, робити узагальнення, налагоджувати взаємодію з однолітками. Отримані знання та вміння стануть першим STEM-досвідом дітей, зроблять їх більш впевненими та підготовленими до стрімко світу, що стрімко змінюється у собі і підготують до успішного навчання у Новій Українській школі.
Для кого цей проект?
Проект сприятиме модернізації освітнього процесу ЗДО-ЦРД №7. Заняття в кабінеті конструювання зможуть відвідувати всі діти закладу дошкільної освіти, а це понад 100 дітей.
Ключові показники оцінки результату проекту
Проект сприятиме всебічному розвитку дітей дошкільного віку, формуванню наукових уявлень про оточуючий світ. Це створить сучасний освітній простір для розвитку пізнавального і творчого потенціалу дітей. Основним принципом роботи кабінету конструювання є «Навчання через гру», що робить процес засвоєння знань цікавим та простим.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
1. Відсутність фінансування або зволікання з фінансуванням.
2. Зміна вартості обладнання врахована при формуванні бюджету проекту у розмірі 20% від суми.
Приклади (кейси схожих рішень)
Даний проект реалізований в м. Київ в НВК "Щастя", шляхи реалізації
1. Закупівля обладнання,
2. Підготовка приміщення,
3. Навчання персоналу,
4. Організація роботи кабінету конструювання в межах освітнього процесу ДНЗ-ЦРД.
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?
Так.
-
План заходів з реалізації проекту
1. Закупівля обладнання,
2. Підготовка приміщення,
3. Навчання персоналу,
4. Організація роботи кабінету конструювання в межах освітнього процесу ДНЗ-ЦРД.
Ви посадова особа
Ні.
-
Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?
Ні.
-
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради