Наші ніжки для рівної доріжки Реалізований

Доданий
15.07.2019
Номер
153
Благоустрій та інфраструктура

Метою проекту є створення гідних умов для пересування житловим масивом , а саме – пішохідна дорога в бік кінцевої зупинки транспорту, дитячого садка №336 , школи №54, а також найближчого продуктового супермаркету – для мешканців будинків на ж/м Парус, буд. 1, 1-А, 1-Б, 1-В, 1-Г-Д, 1-Е, 1-И, 1-К, 3, 6, а також вул. Набережна Заводська, 145, 149, і для робітників та відвідувачів садочка і школи.

Автор проєкту
Бюджет
199 999 грн
Розрахунок бюджету
Теги
двір, благоустрій
Район
Новокодацький
Адреса
мкрн. 1-й Парус, 6, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Румянцева Надія Володимирівна

Мета проекту

Метою проекту є створення гідних умов для пересування житловим масивом, а саме – в бік кінцевої зупинки транспорту, садочка, школи, а також найближчого продуктового супермаркету – для мешканців будинків на ж/м Парус, буд. 1, 1-А, 1-Б, 1-В, 1-Г-Д, 1-Е, 1-И, 1-К, 3, 6, а також вул. Набережна Заводська, 145, 149, і для робітників та відвідувачів дитячого садка №336 «Червоні вітрила» і школи №54.

В результаті отримаємо підвищення якості життя більш ніж для 2000 осіб м. Дніпро.

Проблема

Залишки будівельного бетонного бруду з металевою арматурою, шматки старого асфальту стирчать із землі на шляху до шкіл, садочків, зупинки громадського транспорту тощо.

Все це робить пересування цією ділянкою небезпечним. Під час дощів і танення снігу глибокі калюжі неможливо здолати пішки. Глибокий пісок теж перешкоджає пересуванню.

Для більш ніж 2000 осіб, включаючи людей похилого віку, дітей на велосипедах та без, людей з обмеженими фізичними можливостями, мам з візочками тощо, це єдиний вихід з двору в бік кінцевої зупинки транспорту та до школи № 54 і також до найближчого продуктового супермаркету.

Двір має інші виходи, але в протилежному напрямку.

На неодноразові звернення до влади з проханням вирішити означену проблему відповідь була одна: брак фінансування.

Вважаю за необхідне створити для людей, які десятки років потерпають від внутрішньо-квартального бездоріжжя, гідні умови для пересування житловим масивом, облаштувавши пішохідну зону на ж/м Парус, 1.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Щодня більш ніж 2000 осіб долають шлях від будинку по ж/м Парус, 1 в бік шкіл, садочків та зупинки громадського транспорту по ямах та багнюці.

Щоб змінити це, пропонується облаштувати тротуарні доріжки на виході з двору будинку ж/м Парус буд. 1, 1-А, 1-Б, 1-В, 1-Г-Д, 1-Е, 1-И, 1-К, 3, 6, а також вул. Набережна Заводська, 145, 149 в бік зупинки громадського транспорту, а саме:
Від будинку ж/м Парус 1-А вздовж паркану стадіону школи №54 в бік буд. ж/м Парус, 6, далі в бік продмаркету (по вул. Метробудівській, 10). Схема додається.

Обов’язково потрібно передбачити підйом рівня тротуару над ґрунтом для уникнення провалу тротуару в калюжу, а також демонтаж небеспечного бетонно-металевого бруду.

Вважаю, що люди заслуговують на гідні умови для пересування масивом, тим більше, що в результаті ми отримаємо підвищення якості життя для значної кількості мешканців м. Дніпро.

Для кого цей проект?

Результатами проекту здебільшого зможуть користуватися мешканці ж/м Парус буд. 1, 1-А, 1-Б, 1-В, 1-Г-Д, 1-Е, 1-И, 1-К, 3, 6, а також вул. Набережна Заводська, 145, 149, робітники та відвідувачі дитячого садка №336 і школи № 54.

Окрім частини населення, що проходить означену ділянку, прямуючи до роботи та звідти, пішохідною зоною також користуються люди похилого віку, діти на велосипедах та без, люди з обмеженими фізичними можливостями, мами з візочками тощо.

Ключові показники оцінки результату проекту

Якість життя – ступінь задоволення матеріальних, культурних і духовних потреб людини.

Всесвітня організація охорони здоров'я пропонує оцінювати якість життя по параметрах, серед яких є і навколишнє середовище: житло та побут, безпека, дозвілля, доступність інформації, екологія (клімат, забрудненість, густонаселеність).

Україна посіла 112 місце в світовому рейтингу рівня життя, втративши 5 позицій порівняно з 2016 роком. Про це йдеться в рейтингу британського аналітичного центру The Legatum Institute, передає «Слово і Діло».

На мою думку, саме час це виправляти, що в деякому сенсі, й зробить запропонований проект. Адже відомо, що до великої мети можна дістатися, йдучи маленькими кроками. Пішохідна зона на ж/м Парус, 1 є маленьким кроком в масштабах країни, але надзвичайно важливим для моєї сім’ї і сусідів.

Джерела:
• Вікіпедія, стаття «Якість життя»;
• Сайт «Слово і діло», стаття «Рейтинг рівня життя: Україна втрачає позиції».

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Обов’язково потрібно передбачити підйом рівня тротуару над ґрунтом для уникнення провалу тротуару в калюжу, утворену в провалі ґрунту, а також демонтаж небеспечного бетонно-металевого бруду.

Приклади (кейси схожих рішень)

https://adm.dniprorada.gov.ua/projects/archive/141/show/29
https://adm.dniprorada.gov.ua/projects/archive/94/show/21
https://adm.dniprorada.gov.ua/projects/archive/94/show/4
https://adm.dniprorada.gov.ua/projects/archive/94/show/102

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

План заходів з реалізації проекту має включати наступні пункти:
1. Укладання договору з підрядником, який виграє тендер на облаштування пішохідної зони на ж/м Парус, 1.
2. Виїзд підрядника на локацію для оцінки ділянки і визначення заходів по підготовці до виконання робіт.
3. Проектування.
4. Доставка на об’єкт необхідного обладнання і матеріалів.
5. Демонтаж старого покриття.
6. Виконання робіт з облаштування пішохідної зони на ж/м Парус,1.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради