Опис
Співавтори
Зюзін Віталій,
Громадська організація "Місцеві стратегії"
Мета проекту
Підвищення культури прибирання за власними собаками, поліпшення санітарно-епідеміологічного та екологічного стану в місті шляхом проведення інформаційної кампанії, для мешканців міста й активізації відповідальних власників собак.
Проблема
Сьогодні значна кількість власників собак не прибирають за своїми улюбленцями, а ті, які прибирають, використовують здебільшого пластикові пакети, які для цього не призначені.
Дуже важливо не просто спонукати містян прибирати за собаками, а й відразу пропонувати найбезпечніший для екології спосіб. Саме тому потрібно збільшити обізнаність громади з наявними проблемами та інструментами їх вирішення. Дніпро як культурна столиця потребує більше заходів, які будуть рекламувати місто не тільки в Україні, але й за кордоном.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Необхідно ознайомити власників собак з усіма аспектами прибирання за домашніми тваринами і провести інформаційну кампанію з закликом використовувати пакети з переробленого паперу або пакети, вироблені з біодеградуючого матеріалу (період розкладання — 3 роки).
Усім власникам собак, які захочуть долучитись до прибирання, будуть роздаватись безкоштовні місячні набори пакетів. Так містяни спробують новий продукт та оцінять усі переваги використання спеціалізованих мішків для прибирання за собаками.
Для кого цей проект
Власники собак; батьки з маленькими дітьми; громада міста, яка зацікавлена в покращенні естетичної та санітарно-екологічної ситуації в місті.
Ключові показники оцінки результату проекту
– соціальні: підвищення рівня комфорту проживання в місті; збільшення кількості людей, обізнаних із необхідністю прибирання за собаками;
– екологічні: зменшення забруднення навколишнього середовища;
– культурні: збільшення культурної та туристичної привабливості міста.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
– невелика кількість людей, які долучилися до прибирання за домашніми тваринами;
– несприятливі погодні умови під час проведення зустрічей.
Приклади (кейси схожих рішень)
– Фестиваль «Волохаті лапки»: http://parkkyivrus.com/ua/567-festival-volokhati-lapki
– Dog-Friendly City, Львів: https://www.facebook.com/dog.friendly.city/
– Хвостатый Движ, Київ: https://www.facebook.com/hvostatiy.dvizh/
– У Києві влаштували собачий фестиваль: http://podrobnosti.ua/2208802-u-kiv-vlashtuvali-sobachij-festival.html
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпро?
Так.
Так
План заходів з реалізації проекту
1. Підготовка тексту та дизайну макетів для реклами на Facebook, листівок — 1 тиждень.
2. Створення сайту та сторінки в соціальних мережах — 2 тижні.
3. Проведення тендеру на визначення підрядника з друку поліграфічної продукції — 1 місяць.
4. Проведення тендеру на закупівлю паперових пакетів — 3 тижні.
5. Залучення партнерів та учасників до кампанії — 2 місяці.
6. Проведення зустрічей з власниками собак — 2 місяці.
7. Підбиття підсумків проекту — 1 день.
Інформація про співфінансування
-
Я, не є посадовою особою
Так.
Так
Відповідальні підрозділи
Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради