Опис
Співавтори
відсутні
Мета проекту
- оснащення кабінету з дисципліни "Захист Вітчизни" у школі № 119 м. Дніпра сучасним мультимедійним обладнанням, необхідним для опанування цього предмету;
- підвищення інтересу та якості знань школярів з предмету "Захист Вітчизни";
- зростання рівня національної свідомості та патріотизму школярів;
- покращення фізичного розвитку учнів після вивчення цього предмету;
- підвищення мотивації школярів до проходження строкової служби в подальшому та до побудови кар'єри у ЗСУ.
Проблема
Проведення антитерористичної операції, а згодом операції об'єднаних сил на Сході нашої держави нагально поставило питання про підвищення ефективності військової підготовки населення, в тому числі, і допризовної. Військова підготовка у середній школі реалізується через викладання предмету "Захист Вітчизни" для старшокласників.
У такому віці школярі вже здатні опанувати основи тактики, повсякденні обов'язки військовослужбовців ЗСУ, засвоїти потребу у свідомому ставленні до проходження строкової служби з метою захисту недоторканості кордонів своєї держави.
Однак, на заваді успішного засвоєння знань та навичок школярів стає застаріле обладнання кабінетів з дисципліни "Захист Вітчизни". Вчителю дуже складно зробити предмет цікавим, коли у його розпорядженні знаходяться лише отримані у спадок з радянських часів протигази та муляжі стрілецької зброї.
Цей проект покликаний вирішити проблему якісної допризовної підготовки на локальному рівні через відповідне обладнання кабінету з дисципліни "Захист Вітчизни" у КЗО ЗСШ №119 ДМР.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Проект передбачає закупівлю та встановлення у кабінеті з дисципліни "Захист Вітчизни" у КЗО ЗСШ №119 ДМР:
а) стендів, які роблять акцент на інформації, важливій для запам'ятовування в рамках початкової військової підготовки школярів;
б) інтерактивного лазерного тиру.
Переважна більшість дітей старшого шкільного віку є візуалами, а тому для ефективного засвоєння ними знань з предмету потрібна яскрава та зрозуміла наочність. Ще одним важливим компонентом сучасної освіти є інтерактивні методи навчання, покликані дати дитині можливість змоделювати реальну ситуацію та свою поведінку в ній. Отже, у школі №119 є потреба у встановленні саме того обладнання, яке зазначено у проекті.
Здебільшого у середніх школах ставлення до предмету "Захист Вітчизни" можна охарактеризувати фразою "у розкладі на сьомому уроці у п'ятницю", а кабінети для вивчення цієї дисципліни нерідко поєднуються з кабінетом історії. Ми прагнемо змінити такий недбалий підхід. Адже навички з тактичної медицини чи стрілецької підготовки цілком можливо можуть врятувати людині життя.
Для кого цей проект
1. Учні школи № 119 м. Дніпра, які будуть користуватися обладнанням постійно в рамках вивчення предмету "Захист Вітчизни";
2. Учні сусідніх шкіл Шевченківського району, з якими планується влаштовувати змагання з військової підготовки;
Кінцевим бенефіціаром проекту є держава. І хоча дана теза звучить дещо пафосно, але насправді від військової майстерності її оборонців залежить її територіальна цілісність. А основні задачі предмету "Захист Вітчизни" є зрозумілими вже з самої його назви.
Ключові показники оцінки результату проекту
Ефект від реалізації даного проекту вимірюється здебільшого соціальними показниками. Ми можемо спрогнозувати:
а) опанування навичками стрільби 35% учнів КЗО ЗСШ №119 ДМР;
б) проведення мінімум 5 на рік шкільних та загальнорайонних освітніх заходів, орієнтованих на національно-патріотичне виховання, на базі КЗО ЗСШ №119 ДМР;
в) поява мінімум 3 публікацій про національно-патріотичне виховання у КЗО ЗСШ №119 ДМР у місцевих газетах та на місцевих Інтернет-порталах, що сприятиме покращенню іміджу школи.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Недбале ставлення школярів до обладнання кабінету. Ризик може бути подоланим за рахунок підвищеного контролю з боку вчителя та власне зацікавленості школярів у заняттях.
Приклади (кейси схожих рішень)
Сучасний мультимедійний тир вже працює на кафедрі тактико-спеціальної підготовки Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. Використання мультимедійних технологій дозволяє інсценувати будь-які ситуації, у які може потрапити поліцейський при виконанні своїх службових обов’язків. Принцип роботи нового тиру базується на використанні мультимедійного проектора, який моделює різні бойові ситуації: бій на вулицях міста, бій у транспорті, лісі тощо.
Мультимедійні технології вже довели свою дієвість при підготовці майбутніх працівників поліції.
Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпро?
Так.
так
План заходів з реалізації проекту
1. Закупівля інтерактивного лазерного тиру "Захисник Вітчизни" та комплекту стендів для кабінету захисника Вітчизни;
2. Монтаж стендів у кабінеті з дисципліни "Захист Вітчизни" та екрану для проектування мішеней.
Інформація про співфінансування
-
Я, не є посадовою особою
Ні.
ні
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради