• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Піджеон Успішно пройшов оцінку

Доданий
08.07.2019
Номер
82
Освіта

Медіа-освітній проект "Піджеон" спрямований на підняття рівня медіа-грамотності серед молоді, долучення дітей до сучасних методів громадської діяльності (створення відеороликів, запис аудіоподкастів, зйомки блогів), а також розв'язання соціальних конфліктів.

Автор проекту
Бюджет
186 472 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, інновації, молодь, неформальна освіта, наука
Район
Чечелівський
Адреса
просп. Пушкіна, 36, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Юденкова Олена Петрівна

Мета проекту

1. Підвищення рівня медіа-грамотності серед молоді (навчити перевіряти інформацію, відрізняти фейки та маніпуляції і т.д);
2. Навчити молодь створювати власний медіа-продукт (відеоролики, аудіоподкасти, блоги) та розповсюджувати його;
3. Розв'язання соціальних конфліктів, пов'язаних із ситуацією на Сході, дитячим булінгом тощо, сучасними методами.

Проблема

1. Низький рівень медіа-грамотності молоді та невміння орієнтуватися в бурхливому інформаційному просторі.
2. Неможливість молоді долучатися до медійної діяльності через дефіцит матеріально-технічної бази.
3. Високий рівень соціальної напруженості, особливо в мережі Інтернет.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

1. Створення на базі МВПУПІТ сучасного медійного хабу.
2. Проведення на базі хабу занять з медіа-грамотності та користування сучасними технологіями.
3. Залучення молоді до створення соціально орієнтованого аудіовізуального контенту та його розповсюдження.

Для кого цей проект?

1. Здобувачі освіти ДНЗ "МВПУПІТ".
2. Молодь міста, що виявить бажання долучитися до проекту.
3. Небайдужі до заявлених проблем мешканці територіальної громади.

Ключові показники оцінки результату проекту

Залученість молоді до створення соціально орієнтованого аудіовізуального контенту та його розповсюдження (оцінюється кількістю та якістю відеороликів/аудіоподкастів/текстових матеріалів, опублікованих в соціальних мережах або на відеоплатформах).

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1. Подорожчання обладнання, необхідного для відкриття медіа-хабу.

Приклади (кейси схожих рішень)

Створення власного телеканалу на базі Миколаївського коледжу Преси та телебачення.
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B6_%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B8_%D1%82%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F?fbclid=IwAR1izg6vvNyb3y6Kg9XqwYomxTW0GE6Lytc9Eo5TGd05erE7R2WIQ26tETE

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
.

План заходів з реалізації проекту

1. Закупівля техніки та організація хабу на базі вже діючого Прес-центру ДНЗ "МВПУПІТ"
2. Проведення перших занять для учнів ДНЗ "МВПУПІТ"
3. Створення (написання сценаріїв, зйомки, озвучка, монтаж) перших соціально орієнтованих відеороликів та розповсюдження їх у соціальних мережах (серед іншого - сторінки інтеркативних проектів ДНЗ "МВПУПІТ" у Facebook), на відеохостингах, а також на сайтах партнерів закладу.
4. Долучення до діяльності хабу всіх бажаючих громадян.

Ви посадова особа

Ні.
,

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
,

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ