• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Молодіжний простір для учнів ПТНЗ м. Дніпро На голосуванні

Доданий
08.08.2018
Номер
75
Інше

«Молодіжний простір для ПТНЗ» - ідея об’єднання учнівської молоді Центру, училища № 6, ЗСШ № 56 та 71, інших ПТНЗ м. Дніпро в активну громаду. Свобода, ідейність, прогресивність, інтелект, активна громадська позиція, водночас відпочинок, знайомство з культурними та мистецькими надбаннями. Проект створить умови для інклюзії всіх груп молоді з до сучасної неформальної та інформальної освіти.

Автор проекту
Бюджет
193 180 грн
Розрахунок бюджету
Теги
інновації
Район
Чечелівський
Адреса
вул. Алтайська, 6, Дніпро

Опис

Співавтори

Незнайко Дарина Сергіївна

Мета проекту

Метою є сприяння соціалізації та самореалізації молоді, її інтелектуальному, моральному, духовному розвитку, реалізації творчого потенціалу та національно-патріотичному вихованню, працевлаштуванню та зайнятості у вільний час, молодіжному підприємництву, забезпеченню громадянської освіти молоді. Інклюзія вразливих груп молоді.
Простір це:
• місце для навчання, генерації нових ідей, проведення презентацій, майстер-класів, зустрічей, семінарів, лекцій;
• спільний простір для цікавого та корисного спілкування активної молоді;
• технічно-ресурсна база для проведення проектів та реалізації молодіжних ініціатив;
• площадка для взаємовигідної співпраці молоді міста з підприємцями, керівниками бізнесу та владою;
• можливість для творчих і креативних молодих людей знаходити джерело натхнення, ділитись ідеями та реалізувати себе.
• місце відпочинку та розвитку молоді з використанням пустуючої, занедбаної території;
- надання потребуючій молоді правової та психологічної допомоги
- проведення масових заходів в районі
- Формування нового іміджу професійної освіти.
- Реалізація концепції Сучасна професійна освіта

Проблема

На всю кількість учнів ПТНЗ м. Дніпро та області не існує єдиного простору розвитку та розваг, самовираження та самозбагачення. Окрім того відсутні місця де молодь могла отримувати можливості самовираження без значних матеріальних витрат. Не створено простору, де підлітки спілкуватимуться і розвиватимуться в єдиному європейському форматі - свідомо, креативно, різнонаправлено. Опитуванням серед населення встановлено, що 80% мешканців бажали б створення молодіжного Центру в районі вул.Алтайської 6а. Більшість відкритих просторів м. Дніпро або платні, або призначені для студентів ВНЗ та знаходяться в університеті і до них немає вільного доступу у будь-який час. Публічні простори неформальної освіти – це ті місця, де відбувається взаємодія учнів, жителів району, експертів, представників бізнесу, науки, лідерів громадського сектору. Розвиток таких осередків напряму пов’язаний з розвитком міста. Негативно впливає на професійно-технічну освіту в Україні, також те, що її сприймають як своєрідну панацею для соціальної інклюзії та інтеграції вразливих груп населення.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

В Центрі зусиллями учнівського активу та молодіжних працівників створено учнівське об’єднання за прикладом студентського самоврядування, які почали проводити постійні засідання в приміщенні Центру. Тут проходять курси, лекції, семінарські заняття, майстер – класи, конкурси, хакатони, музичні вечори. Проведено конкурс – фестиваль «ПТНЗ шукає таланти» для молоді з числа учнів ПТНЗ, до якого були запрошені учні з ПТНЗ області. .
Загальна площа приміщення і його планування підходить для створення тут відкритого простору як осередку неформальної освіти і спілкування. Перевагою приміщення є наявність окремого входу, зручне розташування неподалік зупинок громадського транспорту і інших закладів освіти зокрема ПТНЗ № 6 ЗСШ № 56 та 71 м. Дніпро, будинку дитячої творчості «Альтаір» та Центру важкої атлетики м. Дніпро. Окремий вхід, дозволяє зробити простір відкритим для всіх у будь-який час. Лекції, семінари та майстер – класи проводитимуть залучені кваліфіковані партнери. Бажаючі отримають змогу відвідувати постійно діючі гуртки з боксу, вокального мистецтва, театрального мистецтва та ораторського мистецтва.

Для кого цей проект

Учні загальноосвітньої школи №56, № 71, № 5 (близько 1500 осіб)
Учні ДПТНЗ «ДЦПТО» (500 осіб)
Учні ПТНЗ № 6 м. Дніпро (близько 300 осіб)
Учнів ПТНЗ м. Дніпро (близько 2000 осіб)
Педагогічні колективи шкіл віком до 35 років (близько 200 осіб);
Колектив ДПТНЗ «ДЦПТО» віком до 35 років (70 осіб)
Учасники місцевих спортивних секцій з футболу, баскетболу, волейболу (не менш як 200 осіб);
Діти з особливими фізичними потребами, що мешкають в районі розташування Центру (не менше 100 осіб)
Спортсмени з інших міст, які приїжджають у м. Дніпро на спортивні змагання (близько 200 осіб);
Батьки, які мають дітей дошкільного віку що мешкають в районі розташування Центру (близько 300 осіб).

Ключові показники оцінки результату проекту

Соціалізація та підвищення комунікативного рівня учнівської молоді, зокрема з числа учнів ПТНЗ та дітей з СЖО; Показниками успішності проекту є кількість відвідувачів і кількість заходів та створених у просторі проектів, а також залучення та формування інтелектуальної та проактивної спільноти (наприклад, кількість підписників сторінки). В Центрі буде проходити 5-6 подій на тиждень, ми зможемо приймати 30 людей на заходи в одній кімнаті. Одним з важливих показників успішності реалізації проекту є загальне охоплення аудиторії жителів прилеглих до вул. Алтайської мікрорайонів. Це кількість людей, що були тут, чули про просторі, або іншим чином з ним взаємодіяли;
Також важливим показником є підвищення престижності професійної освіти серед майбутніх абітурієнтів та надання можливості учням ПТНЗ до реалізації своїх соціальних та громадських ініціатив;
впровадження в закладах ПТНЗ основ неформальної освіти;
координація діяльності молоді з числа учнів ПТНЗ з молодіжними організаціями області та України

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Знецінення національної валюти, адже ціни на обладнання пов’язані з іноземною валютою

Приклади (кейси схожих рішень)

Молодіжний Центр – відкрита платформа для комунікації, навчання та втілення проектів м. Тернопіль
Відкритий Простір неформальної освіти для молоді Києва
Студентський громадський простір м. Суми
Відкритий простір школи № 285 "Open Space" м. Київ
Кузня української інтелігенції м. Дніпро
Вказані Центри створені в рамках проектів "Бюджет участі" різних міст.

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпро?

Так.
Я ознайомлений з Положенням про Бюджет участі у м. Дніпро.

План заходів з реалізації проекту

Створення робочої групи проекту, проведення презентації проекту для цільових груп, залучення підтримки від мешканці мікрорайону та представників прилеглих шкіл №56, та № 71 м. Дніпро та ПТНЗ № 6 м. Дніпро. Залучення підтримки, громадських організацій по роботі з молоддю.
Підготовка тендерних комітетів та проведення тендеру.
Заключення договорів з підрядниками.
Завезення обладнання проведення швидкісного WI – FI,
Монтаж малої сцени для проведення творчих вечорів та лекцій.
Підписання договорів про співпрацю з партнерами та майбутніми лекторами
Проведення свята з нагоди офіційного відкриття простору.
Проведення щомісячних тренінгів, семінарів, зустрічей.
Залучення до роботи юриста та психолога з метою надання безкоштовної правової, психологічної та соціальної допомоги потребуючій цього молоді.
Громадська оцінка проекту буде проводитись в ході попередньої презентації проекту, а також батьківських зборів на базі загальноосвітніх шкіл та на базі Центру професійно – технічної освіти, де також буде проведено і громадські слухання.

Інформація про співфінансування

Співучасником проекту є ДПТНЗ «ДЦПТО». У тому числі за кошти Центру та партнерів проекту проводиться частковий ремонт приміщення та комунікацій.

Я, не є посадовою особою

Так.
Я не є посадовою особою.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ