• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Лабораторія комп'ютерної графіки "ЛІТера дизайну" На голосуванні

Доданий
16.06.2020
Номер
446
Школа

Проект реалізує новітні підходи в ІТ- освіті підлітків, має на меті впровадження сучасних можливостей в опануванні учнями знань з програмування, комп’ютерної графіки, web-дизайну, надання можливості розвитку міського проекту ІТ-навчання обдарованих учнів та вчителів інформатики «ІТ школа Дніпро» та підготовки їх до участі у профільних олімпіадах та змаганнях міжнародного класу.

Автор проекту
Олександра
Олександра Бурцева
Бюджет
998 400 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, молодь, наука
Район
Соборний
Адреса
вул. Шевченка, 8, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

Відсутність у ліцеї технічної бази, що відповідає вимогам до роботи з сучасними програмами комп’ютерної графіки.

Мета проєкту

Впровадження сучасних можливостей в опануванні учнями знань та навичок роботи з сучасними програмами комп’ютерної графіки.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

1. Створити на базі Ліцею Лабораторію комп'ютерної графіки "ЛІТера дизайну" з сучасним обладнанням.
2. Організувати систему навчання комп’ютерній графіці обдарованих учнів міста.
3. Підготувати навчальну лабораторію для проведення загальноміських заходів для вчителів та учнів шкіл міста,
4. Створити умови для підвищення кваліфікації вчителів та навчання учнів міста за допомогою розширених можливостей сучасної техніки, реалізації творчих педагогічних проектів у галузі STEM та STEAM.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Учні ліцею та шкіл міста - можливість опановувати знання в сфері інформаційних технологій за допомогою сучасного обладнання
Вчителі - можливість реалізувати свої творчі проекти у галузі STEM та STEAM;
Батьки – гарантовано позитивне використання дітьми можливостей ІТ-навчання в напрямку STEAM.
Громада міста – покращення соціального клімату міста.

Ключові показники оцінки результату

Участь учнів у ІТ-конкурсах, ІТ-олімпіадах.
Підготовка учнів – майбутніх випускників до усвідомленого вибору ІТ-професії.

Ризики у реалізації

Можлива інфляція (в разі виникнення на момент оголошення закупівель незначного дефіциту на покупку)

Інформація про співфінансування

відсутня

Чи є у вас конфлікт інтересів

ні

Ви посадова особа?

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

Кузічев Микола Миколайович МЦ ДГП ДМР , Радченко Тетяна Володимирівна

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ