• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

ФотоТочка Дніпро Брав участь

Доданий
11.06.2021
Номер
398
Туризм

Проект Photopoint націлений на знайомство туристів з мальовничими краєвидами Дніпра. Він представляє собою конструкції (рамки), що розміщені по всьому місту і об’єднані єдиною мапою.Ці споруди дають змогу зробити гарні світлині, що не соромно показати. Не треба більше витрачати час на пошуки краєвиду, будьте впевнені, що Photopoint вже знайшов ідеальний ракурс для створення спогадів про Дніпро.

Автор проєкту
Бюджет
497 805 грн
Розрахунок бюджету
Теги
благоустрій, інновації, культура, туризм, творчість

Опис

Співавтори

немає

Проблема

1. Мешканцям нашого славетного міста не вистачає організованих та обладнанних зон для проведення вільного часу. Також усі полюбляють поширювати світлини у соціальних мережах. Цей проект передбачає поєднання оздоровчого дозвілля з популярізацієй краєвидів міста.

2. Коли місто зустрічає гостей стає питання, що показати в першу чергу. Адже кожен патріот має бажання залишити гарний спогад у друзів, що завітали у Дніпро вперше. Наш проєкт передбачає зрозумілий будь-якому туристу маршрут по найкращим локаціям м. Дніпро

Мета проєкту

Розвиток туризму та популяризація знакових місць м. Дніпро

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Створення PhotoPoint допоможе провести знайомство з містом в цікавій, інтерактивній формі. Вони будуть розташовані у важливих архітектурних місцях, що звертають увагу на історію міста, його розвиток і сучасність. Відвідування туристами Дніпра стане більш цікавим. Це стане важливим кроком у розвитку сфери туризму.
Популяризація нашого міста буде відбуватися за допомогою соц мережей, що зараз є дуже важливим ресурсом для обміну новинами.
З кожною світлиною, зробленою за допомогою Photo Point і поширеною у соц мережах, все більше людей дізнається про наше місто і внесе його у список обов’язкових до відвідування.
Проєкт приверне увагу і місцевих мешканців, які знатимуть, що показати і по якому маршруту краще досліджувати місто.
Адже кожен патріот має бажання залишити гарний спогад у друзів, що завітали у Дніпро вперше.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Професійно та у сучасному вигляді цей проєкт може реалізувати фотопродакшен Lustre Art Group https://lustre.ua/

Ключові показники оцінки результату

Соціальні:
рівень охоплення мешканцями та гостями міста фізичною культурою, рівень впізнавання міста, кількість дописів з унікальним хештегом у соц мережах

Збільшення кількості туристів у місті Дніпро

Ризики у реалізації

Нестабільна ситуація на ринку металів, що може вплинути на ціноутворення

Інформація про співфінансування

-

Чи є у вас конфлікт інтересів

-

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент парків та рекреації Дніпровської міської ради