Опис
Співавтори
Платонова Олеся Василівна
Проблема
Відсутність обладнання для проведення сенсорних та психологічних занять для дітей загальних та інклюзивних груп.
Мета проєкту
Суспільство втрачає, якщо певна частина людської спільноти не залучена до активного і продуктивного життя, тому зараз набуває обертів інклюзивна освіта, яка дає змогу самореалізуватись дітям й отримати професію в майбутньому. Але на жаль, на даний час дошкільні навчальні заклади не забезпечені в повному, обсязі матеріалами та обладнанням для надання інклюзивної освіти. Метою проекту є створення гармонійного навчального середовища для дітей загальних та інклюзивних груп, у вигляді сенсорної кімнати.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Придбання дидактичного матеріалу, обладнання та облаштування сенсорної кімнати для гармонійного навчального середовища дітей загальних та інклюзивних груп.
Інклюзія в закладах освіти важлива не лише для дітей з особливими освітніми потребами, але і для всіх учасників освітнього процесу.
Діти, що вчаться в інклюзивному середовищі будуть розуміти багатоманітність та толерантно ставитись до людей, які відрізняються від них. Для педагогів це можливість професійно розвиватись, оволодіти новими навичками викладання, завдяки привнесенню нового навчального обладнання.
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
Батьки та вихованці КЗО ДНЗ№195 ДМР. Майбутні здобувачі освіти. Педагоги.
Ключові показники оцінки результату
Завдяки реалізації проекту збільшиться рівень підготовки та охоплення дітей загальних та інклюзивних груп.
Ризики у реалізації
підвищення цін на товари
Інформація про співфінансування
немає
Чи є у вас конфлікт інтересів
ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
так
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Файли
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради