• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Інтерактивне обладнання навчальному закладу КЗО ССЗШ № 9 ДМР Брав участь

Доданий
09.06.2021
Номер
266
Школа

Підвищення продуктивності інтелектуального вдосконалення молоді, та прискорення процессу навчання в закладі. Поліпшення якості надання поглибленної інформації у навчальному процессі, яка в свою чергу створює інтерактивну діяльність и розвиток молоді в цілому.

Автор проєкту
Бюджет
182 336 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації
Район
Центральний
Адреса
вул. Мостова, 3, Центральний, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

немає

Проблема

Інформативна проблема, та обладнання, яке у данному етапі розвитку сучасної молоді може підвищити рівень навчання, а також прискорення і засвоєння матеріалу. Цей процес впровадження використання SMART комплекту дає можливість молоді розвиватися разом з розвитком всіх іновацій, яка мотевує робити великі досягнення в будьякій сфері діяльності. Тим самим підвищує клваліфікацію молоді у майбутньому.

Мета проєкту

Підвищення продуктивності інтелектуального вдосконалення молоді, та прискорення процессу навчання в закладі. Поліпшення якості надання поглибленної інформації у навчальному процессі, яка в свою чергу створює інтерактивну діяльність и розвиток молоді в цілому.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Мультимедійний комплект — комплект обладнання, який дозволяє зробити процес навчання яскравим, динамічним та сучасним. Інтерактивні дошки мають більший потенціал у розвитку та навчанні дітей, ніж проста дошка, комп'ютер з проектором і екраном. Інтерактивна дошка SMART Board— це дошка, яка збільшує можливості спільної роботи. Вона побудована на основі новітньої DViT технології, яка забезпечує підтримку 20 одночасних дотиків, що дозволяє 10 користувачам відразу ж почати спільну роботу. 10 користувачів можуть працювати одночасно, користуючись маркерами, пальцями, долонею або іншими об'єктами для виконання записів і жестів.
Завдяки інтуїтивно зрозумілому сенсорному управлінню учні та викладачі можуть легко взаємодіяти з матеріалами, робити записи і витирати їх, а також виконувати функції миші за допомогою пальця або пера. Також вони можуть скористатися інтуїтивно зрозумілими жестами гортання, розвороту і масштабування, що дозволяє простіше виконувати аналіз і освоєння матеріалу.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Проект буде корисним насамперед дітям, які навчаються у школах, педагогічному коллективу та громаді в цілому.

Ключові показники оцінки результату

1. Використання в роботі більш сучасних технологій,
2. Розширення можливостей для навчання дітей,
3. Підвищення зацікавленості у дітей до вивчення предметів,
4. Досягнення більш високих результатів у освоєнні матеріалу.

Ризики у реалізації

Подорожчання обладнання.

Інформація про співфінансування

Співфінансування відсутнє

Чи є у вас конфлікт інтересів

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

Так

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради