• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Зі світом в ногу крокувати! На реалізації

Доданий
23.08.2018
Номер
226
Освіта

Для забеспечення сучасних умов навчання, розвитку творчих здібностей, максимального розкриття потенціалу учнів обладнати КЗО "СЗШ №24" ДМР інтерактивним комплексом та 3D-прінтерами.

Автор проекту
Ксения
Ксения Ткач
Бюджет
191 160 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, наука
Район
Самарський
Адреса
вул. Молодогвардійська, 18, Дніпро

Опис

Співавтори

Гулевата Ганна Вікторівна

Мета проекту

Покращення ефективності навчання учнів. Зацікавлення дітей у навчанні. Розкриття творчого потенціалу та розвиток критичного мислення учнів.

Проблема

Умови навчання не відповідають сучасним можливостям. Недостатність оснащення технічними засобами кабінетів школи, що не відповідає вимогам сучасності.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Оснастити кабінети школи сучасними навчальними засобами.

Для кого цей проект

Для 432 учнів, 30 досвідчених педагогів та батьків КЗО "СЗШ" №24.

Ключові показники оцінки результату проекту

Покращення ефективності навчання, розвиток креативного та критичного мислення учнів за допомогою сучасного інтерактивного обладнання.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Інфляція, коливання курсу валют.

Приклади (кейси схожих рішень)

Навчальні заклади м.Дніпра.

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпро?

Так.
так

План заходів з реалізації проекту

1. Подання документів для участі в конкурсі проектів.
2. Участь у конкурсі.
3. Перемога у конкурсі.
4. Робота з постачальниками.
5. Встановлення обладнання у кабінетах школи.

Інформація про співфінансування

Відсутня.

Я, не є посадовою особою

Ні.
ні

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ