• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Уявляй. Взаємодій. Створюй. Технології майбутнього для сучасної школи На розгляді

Доданий
11.06.2020
Номер
211
Школа

Розвиток сучасного шкільного ІТ-центру з лабораторією робототехніки надасть можливість учням застосовувати новітні інформаційні технології в навчальному процесі, відкрити для себе нові ракурси базових дисциплін (математики, географії, біології, історії, фізики, хімії тощо) з використанням можливостей сучасних технічних засобів.

Автор проекту
Вадим
Вадим Сопілка
Бюджет
793 442 грн
Розрахунок бюджету
Теги
школа, інновації, неформальна освіта, творчість
Район
Чечелівський
Адреса
вул. Робоча, 75А, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

У школі навчається понад тисячу учнів. На сьогодні створено три кабінети інформатики, об'єднаних в шкільний ІТ-комплекс, але він в недостатній кількості забезпечений технікою для якісного навчання. На сьогодні робототехнічна лабораторія школи забезпечена лише одним навчальним комплектом, що дозволяє залучити до навчального процесу 8 учнів одночасно (за умови, що діти мають працювати парами). Ефективність від таких занять, безперечно, не є високою. Сучасну освіту неможливо уявити без використання сучасних новітніх технологій, адже якісні знання дитина отримує саме в практичній діяльності, тому діти "коп'ютерної ери" повинні мати доступ до найсучасніших технічних засобів навчання.
У даний час існує обмеження повноцінного доступу до інформаційно-комунікативних технологій під час освітнього процесу для учнів 2-11 класів. Загальна завантаженість існуючих кабінетів інформатики становить 144 години на тиждень, що вимагає негайну модернізацію технічного обладнання.

Мета проєкту

Створити необхідні умови для якісного, корисного, цікавого та сучасного навчання дітей за допомогою IT-технологій. Перетворити шкільний ІТ-центр на осередок сучасної освіти. Зацікавити учнів процесом здобуттям нових знань, перейти від теорії до практики що сприятиме кращому розумінню основних навчальних предметів.
Вивченню робототехніки сьогодні - вже вимога часу. Це пов’язано з тим, що випускники шкіл в майбутньому потрапляють в робоче середовище, багате технологіями, і роботи вже є невід’ємною частиною цього середовища. Навіть якщо діти обирають професію, не пов’язану з програмуванням і робототехнікою, вивчення цих дисциплін у школі забезпечує їх такими важливими навичками, як аналітичне мислення, креативність, робота в команді, колективне мислення, сприйняття інновацій та багато іншого. Робототехніка розвиває навички проектування, побудови та експлуатації роботів. В процесі навчання діти взаємодіють з роботами і механічними системами, розвиваючи власний інтелект та креативність.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Проблему передбачається розв'язати шляхом вдосконалення шкільного ІТ-центру з елементами STEAM-освіти. Придбання вказаного обладнання надасть змогу учням опановувати новітні інформаційні технології для практичного вивчення базових шкільних дисциплін, що створює умови для отримання якісних знань. Комп’ютер для вчителя має сучасні графічні та системні характеристики, що сприятиме якісній професійній діяльності, розширенню меж викладання звичних навчальних предметів. Використання інтерактивних панелей дозволить проводити IT-заняття, привчати дітей до бережливого ставлення до енергоресурсів та якісно підвищити навчальну мотивацію учнів.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Учні Комунального закладу освіти "Середня загальноосвітня школа №46" ДМР
Батьківська громада
Педагогічний колектив
Мешканці мікрорайону школи
Соціальні партнери школи - волонтери, благодійники, громадські організації
Батьки майбутніх першокласників

Ключові показники оцінки результату

Впровадження проекту дасть змогу:
• Залучення широкого кола дітей до творчості, і як наслідок – виявлення більшої кількості талантів;
• Удосконалення бази для роботи з обдарованими дітьми, а також проведення конференцій, семінарів, вебінарів, тощо.
Організацію ефективного дистанційного навчання
• Можливість проведення вчителями з інших предметів інтегрованих уроків з використанням ІКТ;
• Вихід викладання навчальних предметів на принципово новий якісний рівень освіти.
• Створити умови для реалізації креативних ідей творчо обдарованих учнів;
• Підвищення мотивації до навчання у дітей, реалізація їх творчого та дослідницького потенціалу;
• Зростання результативності навчання, нові досягнення учнів;
• Забезпечення безпечний та контрольованого доступу до Інтернету;
• Підвищення контролю та уваги учнів під час заняття;
• Покращення ефективність шкільної освіти;

Ризики у реалізації

Нестача коштів, неможливість знайти постачальників через систему ProZorro, подорожчання обладнання внаслідок інфляції гривні

Інформація про співфінансування

співфінансування не передбачено

Чи є у вас конфлікт інтересів

немає

Ви посадова особа?

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

Борисова Оксана Валеріївна, Сопілка Інна Борисівна, Бердник Анатолій Олексійович, Солдатов Володимир Анатолійович

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ