• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Інтерактивне обладнання для учнів мистецької школи На розгляді

Доданий
17.07.2019
Номер
207
Культура та туризм

Створення інтерактивного классу для учнів мистецької школи, яка в свою чергу поліпшує якість надання поглибленної інформації у навчальному процесі.

Автор проекту
Бюджет
196 528 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, молодь
Район
Амур-Нижньодніпровський
Адреса
вул. Радистів, 3, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Немає

Мета проекту

Підвищення продуктивності інтелектуального вдосконалення дітей та юнацтва, прискорення процессу навчання в закладі. Поліпшення якості надання поглибленної інформації у навчальному процесі, яка в свою чергу створює інтерактивну діяльність і розвиток дітей в цілому.

Проблема

У зв’язку з введенням в дію нових навчальних програм, що затверджено Міністерством культури України, змінюються підходи та вимоги до обладнання робочого місця учня і викладача. Інформативна проблема та обладнання, яке на даному етапі розвитку сучасної позашкільної освіти може підвищити рівень навчання, а також прискорити засвоєння матеріалу. Цей процес впровадження використання SMART комплекту дає можливість учням школи розвиватися разом з розвитком всіх інновацій та мотивує до великих досягнень у будь-якій сфері діяльності. Тим самим підвищує кваліфікацію випускників у майбутньому.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Мультимедійний комплект (інтерактивна дошка, проектор, ПК ) — комплект обладнання, який дозволяє зробити процес навчання яскравим, динамічним та сучасним. Інтерактивні дошки мають більший потенціал у розвитку та навчанні дітей, ніж проста дошка, комп'ютер з проектором і екраном. Інтерактивна дошка SMART Board— це дошка, яка збільшує можливості спільної роботи. Вона побудована на основі новітньої DViT технології, яка забезпечує підтримку 8 одночасних дотиків, що дозволяє чотирьом користувачам відразу ж почати спільну роботу. Чотири користувача можуть працювати одночасно, користуючись маркерами (з комплекту поставки), пальцями, долонею або іншими об'єктами для виконання записів і жестів.
Завдяки інтуїтивно зрозумілому сенсорному управлінню учні та викладачі можуть легко взаємодіяти з матеріалами, робити записи і витирати їх, а також виконувати функції миші за допомогою пальця або пера. Також вони можуть скористатися інтуїтивно зрозумілими жестами гортання, розвороту і масштабування, що

Для кого цей проект?

Проект буде корисним насамперед дітям, які навчаються з предметів сольфеджіо та музична література, педагогічному коллективу та громаді в цілому.

Ключові показники оцінки результату проекту

1. Використання в роботі більш сучасних технологій,
2. Розширення можливостей для навчання дітей,
3. Підвищення зацікавленості у дітей до музичних предметів,
4. Досягнення більш високих результатів у освоєнні матеріалу.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Подорожчання обладнання.

Приклади (кейси схожих рішень)

Такі інтерактивні дошки вже два роки використовуються в роботі мистецьких шкіл м. Запоріжжя,Харкова,Києва та інших.

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1) Закупівля обладнання.
2) Монтування обладнання.
3) Налаштування необхідних програм.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

Фотографії

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ