• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Сучасна інтерактивна хімія Брав участь

Доданий
09.06.2020
Номер
170
Школа

Проект направлено на безкоштовне вивчення хімії. Для цього планується створити віртуальну хімічну лабораторію з використанням високотехнологічного обладнання. Ми навчимо отримувати знання та використовувати їх у повсякденному житті.

Автор проєкту
Олена
Олена Мирошниченко
Бюджет
191 915 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, інновації, наука, творчість
Район
Чечелівський
Адреса
вул. Будівельників, 26, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

Сучасна економічна ситуація та загальний курс євроінтеграції країни вказує на шлях модернізації, а це, беззаперечно, розвиток освіти та потенціалу молоді. На сьогоднішній час, дана стратегія нездійсненна через відсутність реактивів, приладів та сучасних методик, що знижує загальний рівень підготовки учнів, а також призводить до відсторонення від хімії. Зацікавлені викладачі та небайдужі учні не мають змоги розвинути свій потенціал, втілити ідеї та мрії, розвивати науку, а також себе як особистість. Ми бажаємо разом створити новий потужний потенціал для навчання та основу щасливого майбутнього.

Мета проєкту

Створення сучасної віртуальної лабораторії – ефективного освітнього середовища, в якому учні через виконання інтерактивних вправ розвиватимуть свої розумові здібності та задатки. Проект сприятиме популяризації хімії, як науки, стимулюватиме учнів до поглибленого вивчення предмета, допоможе якнайкраще підготуватися до проходження ЗНО.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Створення віртуальної лабораторії у навчальному закладі у вигляді придбання інтерактивної дошки-панелї та високошвидкісного комп'ютера допоможе вирішити проблеми розвитку науки, викладачеві - проблеми реалізації лабораторно-практичних занять, учням - проблеми саморозвитку та пошуку свого потенціалу.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Учні КЗО "СЗШ №62" ДМР (808 дітей)
Педагогічний колектив школи - 49 вчителів
Батьки

Ключові показники оцінки результату

Підвищення інтересу до вивчення хімії та збільшення кількості учасників і переможців в наукових конкурсах, олімпіадах. Завдяки наявності інтерактивного обладнання з’явиться можливість віртуально демонструвати хімічні досліди. Зросте рівень зацікавленості до навчання. Можливість проводити цікаву гурткову та іншу позакласну роботу, підвищить рівень мотивації викладачів та успішності учнів.

Ризики у реалізації

Інфляція, за умови якої вартість обладнання може зрости.

Інформація про співфінансування

-

Чи є у вас конфлікт інтересів

немає

Ви посадова особа?

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

Деркачова Ганна

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ