• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Комфорт та сучасний дизайн 112 школи - дітям 21 століття На розгляді

Доданий
15.07.2019
Номер
147
Освіта

Створення комфортних умов навчання в школі 112 м.Дніпро. Зміна радянського дизайну коридорів і спортзалу школи на яскравий та сучасний, створення креативної упорядкованої зони відпочинку для молодших класів за допомогою залучення до побуту школяра елементів, які зроблять знаходження в школі естетично приємним та цікавим, створять атмосферу дружности, затишку, саморозвітку.

Автор проекту
Бюджет
199 999 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, благоустрій
Район
Шевченківський
Адреса
вул. Солідарна, 4, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Бочарова Тетяна Сергіївна

Мета проекту

Створити в школі 112 атмосферу доброзичливості, безпеки та комфорту за допомогою створення таких єлементів шкільної інфраструктури, як: 1) зона відпочинку з сучасним креативним дизайном і наявністю м’яких меблів, де діти могли б відпочивати на перервах, або під час перебування в групах продовженого дня; 2) Екологічна "зелена стіна" з кімнатних рослин висотою 1.2 метра, з 2х частин загальною довжиною близько 10 м з автоматичною системою поливу; 3) Упорядкований спортивний зал (в якому необхідно замінити замінити вхідні двері 1974 року випуску, що ведуть з вулиці та промерзають, на сучасні, які не пропускають тепло). 4) упорядкована спортивна роздягальня , в якій є умови для зручного перевдягання школярів та безпечного зберегання особистих речей під час зайнятть фізичною культурою ( за допомогою розміщення спеціальних шкафчиків, що закриваються на ключ); 5) яскравий дизайн стін коридорів школи.

Проблема

Навколишнє середовище формує емоції, звички, смаки і характер дити-ни. Якщо оточення нецікаве, дитина не почувається затишно, відчуває дискомфорт, вона може втратити цікавість до процесу навчання та спілкування із однолітками, ії повідинка набуває негативних відтінків. 112 школа відкрита в 1974 році, з тих пір в ній мало що змінилося. Застарілі, пофарбовані блакитною і зеленою олійною фарбою стіни коридорів, відсутність зон комфорту, де можна було б відпочити на перервах, тонки двері в спортзал, які промерзають узимку, обладнання та дизайн радянських часів формують у дітей відповідне негативне сприйняття дійсності, неповагу до школи, які переноситься на ставлення до педагогов та однокласників. и, конкурентноздатність у дорослому житті.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Розробка дизайну коридорів та спортивного залу, закупывля м'яких меблів, коврового покриття у зону відпочинку 1-го поверху, встано-влення декоративної перегородки - "зеленої стіни" з живими рослинами та автоматичним поливом. Заміна вхідних вуличних дверей спортзалу на утеплені, сучасний дизайн стін спортивного залу. Закупівля м'яких меблів для коридорів школи. Закупівля шкафчиків для роздягальні спортзалу. Такі прості дії, які засновані на креативних дизайнерських рішеннях, створять в школі затишок, комфорт і доброзичливу атмосферу, допоможуть орієнтувати психологію дітей на спілкування та співпрацю, а також адаптувати дітей 1-го класу до нових умов, які принципово відрізняються від умов дитячого садка. Враховуючи, що діти проводять в школі час з 8.30 до 15.30, а діти в групі продовженого дня знаходяться до 17-18.00, комфорт дуже важливий для всіх учнів, умови на перервах, повноцінний відпочинок впливають на сприйняття навчального матеріалу і відносини в дитячому колективі

Для кого цей проект?

Проект розрахований на створення комфортних умов навчання дітей 112 школи м.Дніпро, а також дітей мікрорайону, які відвідують спортивні групи та секцій, у спортивному залі школи після уроків.

Ключові показники оцінки результату проекту

Соціальний показник: реалізація проекту змінить ставлення дітей до школи, підвищуючи повагу до неї та самоповагу, створить підґрунтя для естетичного розвитку дитини та позитивної психологічної атмосфери, просякнутої доброзичлівістю, готовністю до спілкування, інтересом до оточення та через те – підвищення зацікавленості в навчальному процесі. Навчаючись в організованому, комфортному, красиво оформленому середовищі, діти і в школі , і за її межами будуть прагнути створення гармонійного навколишнього світу, підтримки краси та порядку навколо себе, переходячи від звичної нам суцільної невмотивованості робити оточення кращім до справжнього сучасного європейського ставлення до співробітництва із соціумом.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Зростання цін на обладнання та роботи.

Приклади (кейси схожих рішень)

https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки.
https://his.ua/article/shkola-buduschego-obschestvennyy-interer-ot-studii-dream-design-2015-09-15 - київська школа
http://zhitomir.today/news/society/miskiy_golova_pokazav_yak_viglyadatime_vnutrishniy_dizayn_novogo_korpusu_zhitomirskoyi_gimnaziyi_3-id25181.html школа у Житомирі

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
так

План заходів з реалізації проекту

. Провести агітаційні заходи зі збору голосів за проект.
2. Виявити основні зони школи, які будуть перероблятися в рамках проекту.
3. Розробити проект дизайну рекреаційних зон.
4. Створити ескізи для оформлення коридорів школи.
5. Розробити кошторисну документацію на придбання необхідних для реалізації проекту меблів, рослин, послуг, матеріалів та приладдя.
6. Після перемоги в проектіпроконтролювати закупівлі необхідного згідно кошторису,
7. Провести підготовку приміщень для проведення в них дизайнерських робот,.
8 Огранизувати художні роботи з роспусу стін.
9. Установити меблі, рослини, обладнання.
7. Провести навчання технічного персонала школи для догляду за «зелетою стіною»

Ви посадова особа

Ні.
ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
ні

Фотографії

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ