• До закінчення залишилось
    Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Сучасна шкільна бібліотека- вільний простір для розвитку На розгляді

Доданий
15.07.2019
Номер
144
Освіта

Оновлена бібліотека школи 34 це:
* місце для цікавого навчання та відпочинку з користю
* простір для розвитку школярів, вільного доступу до інформаційних ресурсів ( друкованих, електронних, аудіокнижок, навчальних відеоматеріалів)
* місце для створення, обговорення, реалізації проектів
* місце для тренінгів, дебатів, шкільних конференцій, зустрічей з цікавими людьми.

Автор проекту
Бюджет
650 112 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, інновації, школа
Район
Чечелівський
Адреса
вул. Дмитра Кедріна, 57, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Вчителі школи, батьки учнів школи

Мета проекту

Створити сучасний освітній простір для проведення індивідуальної та групової роботи з учнями, надати більше можливостей для самопідготовки школярів , надихати читачів- початківців на навчання.
Також вдосконалити умови для методичної роботи вчителів.

Проблема

Школярі сьогодення вважають бібліотеку пережитком минулого , віддаючи перевагу гаджетам. Також діти не мають сучасного обладнаного освітнього простору для навчання та спілкування. Зокрема в нашій школі є морально застаріла читальна зала , яка не надихає ходити туди дітей. Є певний відсоток дітей, у яких немає доступу до інтернет- ресурсів вдома( відсутній комп´ютер або інтернет).
Також є проблема з місцем для самопідготовки вчителів( учительська кімната обладнана лише кількома партами і стільцями).

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Вирішити проблему можна шляхом модернізації освітнього простору новим умеблюванням, комп‘ютерною технікою, проведенням заходів з залученням учнів до командної та індивідуальної роботи .

Для кого цей проект?

Цей проект для всіх учасників освітнього процесу- учнів, вчителів, батьків.

Ключові показники оцінки результату проекту

Економічні:
Економія коштів родини на покупку книг
Раціональне використання площі закладу
Соціальні:
Поліпшення умов для соціалізації та комунікації
Повнота, комфортність послуг, які надає бібліотека
Освітні:
Зміна ціннісних орієнтацій учня( з гаджетів до цікавих та корисних джерел інформації)
Збереження ресурсів часу, призначеного на підготовку до уроків

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Збільшення цін на товари внаслідок інфляції

Приклади (кейси схожих рішень)

Опорні школи Дніпра, бібліотеки європейських країн

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Ні.
Так

План заходів з реалізації проекту

1. Замовлення та закупівля меблів, обладнання
2. Встановлення меблів та обладнання
3. Встановлення програмного забезпечення
4. Цільове використання

Ви посадова особа

Ні.
Ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
Ні

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ