• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Створення навчально-пізнавального середовища елементами STEM-технологій у НВК 99, СЗШ 21, СЗШ 80 На розгляді

Доданий
12.07.2019
Номер
116
Освіта

Проект включає в себе придбання обладнання для оснащення кабінету робототехніки, щоб надати можливість учням спробувати себе у конструкторській та дослідницькій діяльності, а саме: інтерактивного дисплея, мобільної стійки для інтерактивної панелі, базового набору LEGO® MINDSTORMS Education EV3 та набору LEGO® Education WeDо 2,0.

Автор проекту
Бюджет
993 535 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, молодь, наука
Район
Шевченківський
Адреса
вул. Петрова Комбрига, 31, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Басова Наталія

Мета проекту

Запорукою успішного економічного розвитку України та її конкурентоспроможності є висококваліфіковані фахівці, особливо у виробничих сферах. Дефіцит спостерігається за такими професіями як ІТ-спеціалісти, інженери-технологи та конструктори.
Освіта в галузі STEM є основою підготовки співробітників в області високих технологій. Тому розвинені країни запроваджуть державні програми в школах.
Доведено, що STEAM-освіта посилює природничо-науковий компонент і інноваційність мислення, оскільки учні замість зубріння самі вирішують різні кейси, і таким чином мислять під час занять логічно і творчо.
Можуть пройти роки, поки STEAM-освіта буде поширена в українських школах.
З облаштуванням кабінету робототехніки учні вже зараз зможуть підвищити рівень зацікавленості та оволодіння інноваційними комп'ютерними технологіями, сформувати навички конструкторської та дослідницької діяльності, розвинути творчі здібності.
Педагоги матимуть змогу оволодіти новими інноваційними технологіями.

Проблема

В умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій та їх впровадження у всі сфери суспільного життя актуальним є заохочення школярів до технічної творчості, стимулювання їх зацікавленості дослідницькою діяльністю. Сьогодення об’єктивно вимагає переводити освітній процес на вищий технологічний рівень, активізовувати пошук перспективних інноваційних та педагогічних технологій, спрямованих на розвиток і саморозвиток особистості учнів. Одним із актуальних напрямків інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система навчання STEM (STEM-освіта в перекладі означає науку, технології, інженерію та математику).
Наразі в українських школах відсутні освітні програми з конструювання та робототехніки, що робить створення робокабінету необхідним.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Облаштувати іноваційними технічними засобами комп'ютерний кабінет у кожній з трьох шкіл (НВК №99, СЗШ 21, СЗШ №80) для реалізації різних видів розумової, винахідницької діяльності учнів. STEM-лабораторія - це те необхідне інтерактивне середовище, якого так не вистачає сучасному начальному закладу. Тому, обладнавши приміщення всим необхідним, ми зможемо зробити навчально-виховний процес учнів в урочний і позаурочний час яскравим, цікавим, наповненим і змістовним.
Предметне вивчення робототехніки як науки неможливе без якісних, практично апробованих засобів для створення робота - об’єкту робототехніки.
Компанія LEGO зарекомендувала себе виробником, що несе відповідальність за якість та безпеку свого продукту. Системи LEGO сертифіковані на ринку України, вони надають комплексні методики з вивчення робототехніки та підтримують розвиток цієї освіти.

Для кого цей проект?

Потенційними учасниками проекту є всі учні НВК № 99, СЗШ № 80,
СЗШ № 21 (а це 2700 осіб!), які матимуть змогу займатися в STEM-лабораторії в урочний і позаурочний час із 30-ма педагогічними працівниками.
Проект надасть учням доступ до високотехнологічних засобів навчання,
а ткож до обладнання, яке створить інтерес до природничо-математичних наук та інженерії, навчить працювати в команді і розвиватиме креативне мислення.

Ключові показники оцінки результату проекту

1. Підвищення рівня зацікавленості учнів до інженерних та технічних спеціальностей.
2. Виявлення особливо обдарованих дітей. Створення умов для розвитку їхніх здібностей.
3. Формування навичок конструкторської та дослідницької діяльності.
4. Розвиток творчої особистості та креативного мислення.
5. Спрямування уваги учнів на професії, пов'язані з високотехнологічним виробництвом, природничими науками.
6. Підвищення рівня кваліфікації педагогічних працівників у галузі Stem-освіти.
7. Створення умов щодо збалансованого гармонійного розвитку дітей.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Можливі коливання курсу національної валюти та інфляційні процеси, не покриті сумою обов'язкового резерву.

Приклади (кейси схожих рішень)

Пілотний проект безкоштовної школи мікроелектроніки для дітей
https://electronics-ukraine.com

Комп'ютерний клас (STEM-лабораторія) спеціалізованої школи № 108 https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/11/1442

Школа І-ІІІ ступенів № 292 Оснащення кабінету робототехніки наборами LEGO education
https://gb.kyivcity.gov.ua/projects/11/642

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

1. Придбання обладнання.
2. Монтаж обладнання.
3. Налаштування обладнання.
4. Навчання педагогічних працівників.
5. Організація проектно-технологічної діяльності.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ