• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Розвинена інфраструктура - це безпека дорожнього руху Брав участь

Доданий
02.06.2021
Номер
116
Благоустрій та інфраструктура

Метою проєкту є прокладення уздовж проїзної частини по вулиці Дмитра Кедріна від кафе "Водоспад" до будинку №49 тротуару із асфальтовим покриттям та сучасне енергоефективне освітлення вулиці та прилеглого двору.

Автор проєкту
Надія
Надія Жуковська
Бюджет
499 200 грн
Розрахунок бюджету
Теги
двір, благоустрій, енергоефективність
Район
Чечелівський
Адреса
вул. Дмитра Кедріна, 49, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Бєлков Павло Віталійович

Проблема

Зараз, особливо в погану погоду, люди з дітьми мусять виходити на доволі жваву проїзну частину, а машини змушені лавіювати серед пішоходів. В темний час доби - все це проходить ще й в умовах недостатньої освітленості.

Мета проєкту

Метою проєкту є прокладення уздовж проїзної частини по вулиці Дмитра Кедріна від кафе "Водоспад" до будинку №49 тротуару із асфальтовим покриттям та сучасне енергоефективне освітлення вулиці та прилеглого двору

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Рішенням проблеми є розмежування проїзної частини та пішохідної, шляхом будівництва тротуару та облаштування сучасного енергоефективного освітлення.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

У реалізації проекту зацікавлені усі мешканці району, як пішоходи, так і автомобілісти.

Ключові показники оцінки результату

Комфортніший та безпечніший рух на вказаному відрізку вул. Кедріна

Ризики у реалізації

Здорожчання матеріалів та вартості робіт

Інформація про співфінансування

-

Чи є у вас конфлікт інтересів

-

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

ознайомлені

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради