• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Сучасна мистецька школа На розгляді

Доданий
10.07.2019
Номер
105
Освіта

Новітнє обладнання для здобування учнями МКЗК ДДХШ № 2 сучасних, актуальних знань в галузі інформаційних технологій. Підготовка обізнаних в галузі графічного дизайну випускників та вчителів. У сучасному cвіті великих швидкостей i високих комп'ютерних технологій навчання юних художників повинно супроводжуватися умінням використовувати сучасні комп'ютерні засоби в технологіях графічного дизайну.

Автор проекту
Бюджет
196 041 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, молодь
Район
Амур-Нижньодніпровський
Адреса
вул. Бєляєва (Замполіта Бєляєва), 20, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Лисенко Олена, Бойченко Ольга

Мета проекту

МЕТА ПРОЕКТУ – ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦЯ ДІТЕЙ ТА ІНТЕГРАЦІЯ В СУЧАСНЕ ДИЗАЙН СЕРЕДОВИЩЕ
Діти не просто навчяться малювати за допомогою комп’ютеру, але й розкриють свій внутрішній потенціал і зрозуміють, як використовувати творчі здібності в сучасному високотехнологічному цифровому світі.
ПРОГРАМА ПІДХОДИТЬ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ДОРОСЛИХ, ХТО:
• ніколи не працював в цій сфері, але давно мріє про творчу і захоплюючу діяльність графічного дизайнера
• вже має досвід у створенні різних графічних матеріалів, але відчуває нестачу професійних знань
• хоче використовувати свій художній талант з комерційної точки зору
• працює в суміжній галузі - маркетингу або реклами – і бажає розширити свої знання
• бажає створити свій перший проект для портфоліо та отримати всі необхідні основи професії лише за півроку
Для дітей 1-2 класів :
- основи анімації та обробки відео
- створення студії для створення мультфільмів.
Для дітей 3-4 класів:
- дизайн і верстання журналів, книг, газет (створення к

Проблема

У МКЗК ДДХШ № 2 предмет "Комп'ютерна графіка i дизайн" викладається з 1 по 4 клас. Недостатня кількість, моральний та фізичний знос комп’ютерів школи перешкоджає наданню освіти у сфері ІТ-технологій. Відсутність сучасного комп’ютерного класу унеможливлює проведення цікавих, актуальних уроків, семінарів та позакласних занять, звужує рівень підготовки конкурентоспроможних випускників.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Наш колектив має ідею створення «Лабораторіїї комп’ютерного дизайну» в який наші маленьки та доросли учни матимуть змогу моделювати різноманітні процеси сучасних дигітальних технологій. Для цього необхідно придбати комп’ютерне обладнання та ліцензійне програмне забезпечення для вивчення комп’ютерної графіки, дигитайзер, копіювальну та печатну техніку.

Для кого цей проект?

Учні школи (650 учнів); педагогічний колектив(24 особи), бажаючі мешканці міста віком від 9 до 60 років.

Ключові показники оцінки результату проекту

Останнім часом зросла залежність підлітків від сучасних комп'ютерних приладів. Погіршується психічний стан дітей. Ми пропонуємо не ідею боротьби з даною проблемою, а спрямування енергії дітей та їх батьків на ТВОРЧУ САМОРЕАЛІЗАЦІЮ ДІТЕЙ ТА ЗАГАЛЬНУ ІНТЕГРАЦІЮ В СУЧАСНЕ ЦИФРОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЧЕРЕЗ ОПАНУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Інфляційні коливання вартості обладнання, складна політична ситуація, недостатність фінансування – це ті виклики які стоять перед нами. Але наш коллектив ентузіастів докладає максимум зусиль щоб максимально досягти поставленої мети. Адже діти це основа нашого майбутнього!

Приклади (кейси схожих рішень)

Школи міста та країни

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
Так

План заходів з реалізації проекту

1.Ідея.
2.Розрахунок.
3.Складання плану-опису.
4.Подача проекту.
5. Голосування

Ви посадова особа

Ні.
Ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
Ні

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ