• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

“Граючись-розвиваємось”. Мультимедійно-спортивний куточок для дошкільного закладу № 239 Брав участь

Доданий
01.06.2021
Номер
103
Дошкільна освіта

Проект передбачає забезпечення матеріально-технічної бази у Дошкільному навчальному закладу (ясла-садок) № 239, а саме (мультимедійними технологіями, музичних обладнання, спортивним куточком) у тому числі забезпечення універсального дизайну, з метою створення комфортного багатофункціонального, універсального простору для організації інтерактивних, розважальних, урочистих та концертних заходів,

Автор проєкту
Бюджет
495 766 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, садочок, інновації
Район
Новокодацький
Адреса
вул. Лісова, 1, Новокодацький, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Олійник Анастасія
Гладська Тамара
Рибаєва Інна

Проблема

Предметом створення проекту стали нагальні проблеми осучаснення і потреба фінансування дошкільної освіти, яка є постійно тривалим процесом розвитку власних творчих здібностей дітьми і засвоєння ними соціально значущого досвіду.
Метою державної Національної програми "Освіта" ("Україна ХХІ ст.") є виведення освіти в Україні на рівень розвинутих країн світу, що можливо лише за умов відходу від авторитарної педагогіки і впровадження сучасних педагогічних технологій. Саме цим зумовлена зараз увага педагогів, методистів до інновацій.
Зображення на інтерактивних дошках вигідно відрізняється від традиційних форм наочності: воно велике, яскраве і може сприйматися великою кількістю дітей одночасно.

Мета проєкту

Створити на найвищому рівні для самореалізації дітей простір для інтелектуального та творчого розвитку особистості.
З метою своєчасного виявлення та розвитку обдарувань, здібностей вихованців закладу дошкільної освіти організовує освітній процес за пріоритетними напрямами (художньо-естетичний, фізкультурно-оздоровчий, музичний, гуманітарний тощо). Забезпечення обладнанням дасть можливість досягти творчого та естетичного виховання дошкільнят.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Створення предметно-просторового середовища, у якому дитина зможе найповніше реалізувати свої природні здібності та задатки. А саме:
• Облаштування музичного залу музичним обладнанням з якісним освітленням, що надасть дітям можливість якісно та творчо підходити до навчання;
• Встановлення дитячого спортивного куточку;
• Впровадження у навчально-виховний процес сучасних технологій. Розумна подача матеріалу в мультимедійному форматі допоможе сформувати мотивацію до вивчення, сприйняття та запам’ятовування інформації, розвивати інтелектуальні здібності, збільшує не тільки результативність, а й стимул дітей навчатись, адже ігрова форма навчання для дошкільнят є найбільш продуктивною.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

• Виконання проекту спрямовані на забезпечення потреб, перш за все, для всіх вихованців дошкільного закладу (близько 200 вихованців на рік).
• У реалізації проекту зацікавлені всі учасники навчально-виховного процесу.
• Батьківська громада.

Ключові показники оцінки результату

Даний проект не потребує додаткових інвестицій під час використання. Доглядатиметься силами адміністрації дошкільного закладу № 239.
• Залучення широкого кола дітей до творчості, і як наслідок – виявлення більшої кількості талантів.
• Самоствердження, реалізацію обдарованості дитини в найбільш значущій для неї сфері діяльності (музичної, образотворчої, фізичної тощо).
• Фізичне виховання дітей.
• Образотворча діяльність. Розвиток емоційного інтелекту шляхом поєднання традиційних форм навчання та інтерактивних технологій (роблять роботу педагогів творчою та захоплюваною, збільшують ефективність освітньої діяльності, підвищують продуктивність праці). Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що практично всі діти опиняються втягнутими в процес пізнання. Контент у формі гри робить виконання завдань невимушеним та захопливим процесом для дітей.
• Музикотерапія впливає на емоційну сферу дитини, на покращення вербальних здібностей, розвиток творчих процесів, стимулює процеси сприйняття та пам’ять.

Ризики у реалізації

Зростання вартості матеріалів/послуг

Інформація про співфінансування

Відсутня

Чи є у вас конфлікт інтересів

Ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

Так

ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ

Відповідальні підрозділи

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради