Опис
Проблема
Технологічні зміни в Новому навчанні
Основою всього буде практичне застосування одержаних знань, закріплення на практиці нових матеріалів в інтерактивні формі. Це не лише макети чи взірці наявність яких і так має бути забезпечена.
Нова інтерактивна форма включає дошки зі взаємодією як викладача так і учнів, презентаційні комплекси для подачі нових матеріалів поданих в цікавому форматі для запам’ятовування, системи голосування і групового навчання, персональні засоби взаємодії з повним переглядом всіх матеріалів та навчального плану.
Це не просто комп’ютерні класи, навіть не лише інтернет-бібліотеки – це масштабне технічне перетворення. Головним в ньому буде доступність вчителям будь-кого предмету використовувати в своєму арсеналі засобів навчання передові технології з легкістю не використовуючи багато часу на те, щоб володіти ними.
Яка основна проблема вчителів? Чи можна її вирішити новим підходом? Саме на це все і направлено – великі затрати часу на підготовку матеріалів до уроку,
Мета проєкту
Метою використання інтерактивного та мультимедійного обладнання в КЗО "СЗШ №34" ДМР у галузі освіти є підвищення компетенції вчителів у максимально ефективному використанні нових інформаційних, комунікаційних та інтерактивних технологій, стимулювання становлення нової культури педагогічного мислення. Візуалізація інформації з використанням сучасних технологій можлива різними засобами.
Адже Нова українська школа працюватиме на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти, максимально враховуватиме права дитини, її здібності, потреби та інтереси, цим критеріям повинен відповідати й освітній простір. Окрім класичних варіантів організації навчального простору в класі, використовуватимуть новітні, наприклад, мобільні робочі місця, що легко трансформувати для групової роботи.
Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Даний комплекс базується на ультракороткофокусному інтерактивному проекторі EPSON EB-685Wi, який, на відміну від попередніх моделей, дає можливість роботи пальцями, усуваючи всі недоліки та незручності стилусів, що використовувались раніше.
Велика проекційна поверхня
Ультракороткофокусний інтерактивний проектор EPSON EB-685Wi у сукупності із металокерамічною дошкою дозволяють створювати зображення великого формату. Діагоналі таких розмірів практично не представлені серед інтерактивних дошок та дисплеїв/панелей (або ж їх вартість просто космічна). На поверхні дошки також можна кріпити магніти й писати маркерами.
Простота та універсальність
Налаштований комплекс не потребує калібрувань та перетворюється на великий планшет. Вбудоване в інтерактивний проектор програмне середовище дозволяє працювати з основними інтерактивними інструментами навіть без комп’ютера.
100% шкільне рішення
Використання такого комплексу в навчальному процесі дозволяє комбінувати традиційний та інноваційні підхід
Зацікавленні у реалізації проєкту групи
1. Учні початкової школи, які отримають нові можливості;
2. Вчителі, які матимуть змогу забезпечити якісний сучасний освітній процес.
3. Батьки, діти яких будуть навчатися в умовах, які роблять продуктивним сам освітній процес
4. Батьки майбутніх першокласників .
Ключові показники оцінки результату
Соціальні: забезпечення комфортних умов освітнього процесу; приведення матеріально-технічної бази школи у відповідність до сучасних вимог.
Ризики у реалізації
Підвищення цін
Інформація про співфінансування
Ні
Чи є у вас конфлікт інтересів
Ні
Ви посадова особа?
Ні
Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі
Так
Співавтори
Ні
ФОТО ДО / ВІЗУАЛІЗАЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ПРОЄКТУ
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради