• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • До закінчення залишилось
    Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Пізнаємо світ практикуючись. Обладнання для кабінету географії КЗО "СЗШ №62" ДМР Очікує рішення

Доданий
16.06.2020
Номер
526
Школа

Забезпечення кабінету географії обладнанням для проведеня практичних робіт, тематичними колекціями та гербарієм для безпосереднього знайомства із явищами та об'єктами живої та неживої природи, а отже й ефективного вивчення предмета.

Автор проекту
Іван
Іван Тесля
Бюджет
199 510 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа
Район
Чечелівський
Адреса
вул. Будівельників, 26, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

Одним з основних завдань сучасної освіти є формування практичних навичок учня та розуміння того, як застосовувати набуті знання на практиці.
Ефективне засвоєння географії як науки не можливе без відпрацювання практичних навичок із обладнанням, яке допомагає вивчати елементи погоди, орієнтуватись на місцевості, користуватись топографічними та іншими тематичними картами, знайомитись із об'єктами живої та неживої природи, їх видами та складом. Саме тому забезпечення навчальних закладів наочно-демонстраційним обладнанням та вимірювальними приладами є невід'ємним компонентом надання якісних освітніх послуг та формування практично-компетентної особистості.

Мета проєкту

Поповнення матеріальної бази кабінету географії наочно-демонстраційним обладнанням та вимірювальними приладами для надання якісних освітніх послуг, підвищення зацікавленості, пізнавальної активності та мотивації учнів на уроці, формування навичок практичного застосування знань, вміння використовувати вимірювальні прилади

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Матеріально-технічне забезпечення ЗНЗ багато років актуальною проблемою. Час плине, технології та обладнання змінюються та наші діти їх потребують як ніколи. "Бюджет участі" дає шанс на забезпечення цих потреб.
Для реалізації проєкту окреслено наступні кроки:
- пошук постачальника, що пропонує комплексні рішення для шкіл, та надає комерційну пропозицію (для збереження часу у пошуку та придбанні необхідного обладнання)
- подача проекту та прохід на етап голосування
- агітаційна робота серед громадськості для досягнення більш високих результатів голосування
- перемога у проекті
- забезпечення кабінету наочно-демонстраційним обладнанням та вимірювальними приладами та їх подальше використання за призначення.
Думаю, що дані кроки майже не відрізняються від тих, що запропоновані у подібних проєктах, проте вони дають надію на те, що наші учні будуть розвивати свої практичні навички.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

Проєкт розрахований на учнів 6-11 класів (більше 400 осіб), педагогів навчального закладу, батьків учнів та, за потреби, гостей школи.

Ключові показники оцінки результату

Освітні: підвищення мотивації та зацікавленості учнів до вивчення географії та, як результат, підняття рівня їх успішності з предмету; розвиток навичок практичного застосування набутих знань, реалізація предметно-компетентісного підходу Нової української школи,
Соціальні: забезпечення сучасних умов навчання; формування активного, свідомого громадянина, що поважає природу та спрямованого на сталий розвиток.

Ризики у реалізації

Зміна вартості обладнання до початку безпосередньої реалізації проєкту

Інформація про співфінансування

-

Чи є у вас конфлікт інтересів

ні

Ви посадова особа?

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

Науменко Ірина Анатоліївна - вчителька географії КЗО "СЗШ №62"ДМР

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ