• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

"ЧПУ LAB" На голосуванні

Доданий
02.08.2018
Номер
36
Освіта

Створення лабораторії для підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації операторів верстатів з числовим програмним управлінням (далі ЧПУ), учнів, школярів, незайнятого населення для заводів і виробничих підприємств у сфері машинобудування, верстатобудування. На даний час є потреба у кваліфікованих робітниках відповідного профілю, які отримали освіту на сучасному обладнанні .

Автор проекту
Бюджет
191 913 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, інновації
Район
Чечелівський
Адреса
Алтайська вулиця, Дніпровська міська рада, Дніпро

Опис

Співавтори

Ємець Ірина Семенівна

Мета проекту

Створення лабораторії сучасних технологій для підготовки щорічно 200 операторів (наладчиків) верстатів з числовим програмним управлінням (ЧПУ), як освітнього середовища для опанування основ 3D моделювання, комп'ютерного моделювання деталей;
редагування керуючих програм, вибору режиму різання і настройки параметрів обробки деталей;
підбір ріжучого інструменту (різці, свердла, ножі) і інших робочих елементів верстата,
контрольно-вимірювальні операції: вимірювання і контроль відповідності розмірів оброблених деталей технічним завданням; коригування керуючих програм і перенастроювання верстата на кожну нову партію деталей; організації дозвілля учнів у позаурочний час

Проблема

Навчальний заклад веде підготовку кваліфікованих робітників за даним напрямком з 1995р. За цей час з’явилося багато нового, сучасного обладнання. В м. Дніпрі та Дніпровській області близько 50 підприємств (серед яких ПАТ «Дніпровський агрегатний завод, Державне підприємство «Виробниче об'єднання Південний машинобудівний завод ім. О. М. Макарова», ТОВ «Дніпровський трубний завод», завод металоконструкцій ім. І.В.Бабушкіна та інші які працевлаштовують випускників. Але у зв’язку з тим що навчальний заклад не має можливості навчати на сучасному обладнанні, підприємства примушені перенавчати молодих спеціалістів. Тому існує нагальна потреба створення сучасної лабораторії. У зв'язку з ростом автоматизації фахівці з програмування, налагодження та контролю верстатів з числовим програмним управлінням сьогодні потрібні спеціалісти на більшості заводів і виробничих підприємств у сфері машинобудування, верстатобудування.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Створення лабораторії сучасних технологій дасть можливість учням, школярам, викладачам втілювати свої теоретичні знання на практиці та створювати інноваційні рішення. Також тут можна буде подивитися разом науковий фільм, чи зробити нараду по тематиці проекту. Маючи навкруги таке обладнання учні та школярі швидко засвоять матеріал, надихаються на творчість та проектну діяльність. Маючи під рукою обладнання для 3D друку, фрезерування, обробки матеріалів, програмування та вимірювання, візуалізації та моделювання учні, школярі та викладачі мають змогу приймати участь у різноманітних конкурсах та фестивалях, розробляти унікальні виставкові експонати.

Для кого цей проект

Результатами проекту будуть користуватися учні освітніх закладів м. Дніпро, викладачі, майстри виробничого навчання, працівники заводів і виробничих підприємств у сфері машинобудування та верстатобудування, незайняте населення.

Ключові показники оцінки результату проекту

Щорічно підготовка 200 операторів (наладчиків) верстатів з числовим програмним управлінням;
проведення майстер – класів, семінарів 4-5 разів на рік;
підвищення кваліфікації працівникам підприємств - протягом року
перепідготовка незайнятого населення – 50 осіб на рік
проведення курсів цільового призначення – протягом року
гурток «юний верстатник» - 150 осіб на рік

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Підвищення цін на оргтехніку, меблі; зміна статусу навчального закладу; порушення терміну поставок замовлення

Приклади (кейси схожих рішень)

Лабораторія сучасних технологій «Робототехніка» м. Київ http://roboua.org/contact/
Noosphere Engineering School https://noosphereengineering.com/about
Але ці компанії не дають теоретичні та практичні знання у професії оператор верстатів з програмним керуванням

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпро?

Так.
Я, ознайомлена з положенням про бюджет участі у м. Дніпро

План заходів з реалізації проекту

1. Придбати обладнання: лазерний гравер, фрезер, плотер, меблі, ручний та електроінструмент, оргтехніку
2. Провести Internet
3. Придбати та встановити програм для комп’ютерного моделювання
4. Проведення освітньо-популяристичного заходу
«Тиждень фахової майстерності верстатника» з залученням підприємств, школярів, учнів, незайнятого населення, жителів м. Дніпра
5. Розроблення та впровадження освітніх програм відповідно до сучасного обладнання
6. Рекламна компанія (реклама в соціальних мережах, сайт навчального закладу, журнал «Сучасний вісник», сайт міста)

Інформація про співфінансування

В матеріальній формі власного внеску не передбачено. Співучасть в управлінських, організаційних заходах, здійснення методичного супроводу, розробка програм, участь у ремонтних роботах, налагодження обладнання є власним внеском Дніпровського центра професійно – технічної освіти

1) Закупівля обладнання, меблі
2) Підготовка приміщення
3) Навчання персоналу
4) Організація роботи лабораторії

Я, не є посадовою особою

Так.
Я, не є посадовою особою

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ