• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Сучасний інноваційний простір в ДДМШ № 17 На розгляді

Доданий
18.07.2019
Номер
269
Культура та туризм

Інноваційні технології стали невід’ємною частиною сучасного життя.
Впровадження новітніх технологій в навчальний процес (інтерактивний дисплей, синтезатори, цифрове піаніно і т. д.) та створення креативного сучасного простору Дніпровської дитячої музичної школи № 17 є важливим елементом у розвитку культурного суспільства, сприятиме створенню сучасного формату мистецької освіти.

Автор проекту
Ярослава
Ярослава Самойлова
Бюджет
853 738 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації
Район
Амур-Нижньодніпровський
Адреса
вул. Висоцького, 4, Амур-Нижньодніпровський, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Свіщова Юлія, Гриб Анастасія

Мета проекту

- Підвищення ефективності навчального процесу;
- Підвищення інтересу учнів до вивчення предметів;
- Впровадження сучасних форматів та методів навчання;
- Активізація творчого потенціалу школи;
- Покращення якості музичної освіти.

Проблема

Відсутність сучасного інтерактивного обладнання в музичних школах сповільнює та ускладнює навчання. Створення зорового та звукового комфорту, багатофункціонального інтер’єру, оновлення технічного обладнання із залученням новітніх сенсорних медіа технологій сприятиме поширенню інтересу до музичного мистецтва серед молоді. Використання сучасного інтерактивного обладнання в навчальному процесі в музичній школі дозволить дітям отримувати музичну освіту легко та з задоволенням.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

1. Створити сучасний багатофункціональний навчальний простір, що поєднає в собі локації для різних видів музичної творчості.
2. Придбати сучасне інтерактивне медіа обладнання для музичної творчості.

Для кого цей проект?

Результатами проекту можуть користуватися учні, батьки та вчителі МКЗК «Дніпровська дитяча музична школа № 17» , громада міста.

Ключові показники оцінки результату проекту

Музична освіта стане більш доступною для сприйняття, зросте ефективність навчального процесу, підвищиться зацікавленість громади до музичної освіти.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Нестабільність валюти, зростання вартості послуг по технічному переоснащенню інтер’єру та вартості обладнання.

Приклади (кейси схожих рішень)

http://www.poisk-ir.ru/design/portfolio/design18/?tag=%D0%BC%D1%83%D0%B7%D1%8B%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%D0%B9%20%D0%BA%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%82#lg=1&slide=4
https://moscowmusicschool.ru/about/
http://edusivers.ru/cabinet_music/

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
Ознайомлена

План заходів з реалізації проекту

1. Оновлення інтер’єру;
2. Створення технічних умов для функціонування обладнання;
3. Закупка сучасного технічного обладнання;
4. Доставка обладнання;
5. Встановлення та налаштування обладнання;
6. Створення та комплектація шкільної електронної фонотеки та бібліотеки;
7. Введення інноваційних форм роботи в навчальному процесі з індивідуальних та групових дисциплін.

Ви посадова особа

Ні.
Ні

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
Ні

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ