• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Портал екологічної енергетики школи 134 Відхилений остаточно

Доданий
18.07.2019
Номер
250
Освіта

Проект реалізує перехід енергозабезпечення школи до відновлювальних джерел енергії, та складається з STEM-лабораторії і сонячної електростанції на даху школи.
STEM-лабораторія стане центром, що об’єднає декілька навчальних сегментів: фізика (електротехніка, робототехніка), географія (гідрометеостанція), математика та інформатика (розрахунки), біологія (вплив на людину та контроль екосистеми).

Автор проекту
Сірарпі
Сірарпі Грицаєнко
Бюджет
999 582 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, енергоефективність, наука
Район
Амур-Нижньодніпровський
Адреса
вул. Шолохова, 17, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Співавтори

Садовський Олег Іванович, Зеленцова Олена Генадіївна, КЗО СШ№134

Мета проекту

• Створення центру залучення учнів шкіл району до активної соціально-екологічної та науково-технічної діяльностей.
• Сприяти розвитку соціального, наукового та інженерного потенціалу учнів.
• Впровадження STEM-освіти у навчальний процес та формування комплексу ключових компетентностей сучасного учня.
• Пропаганда доцільності та демонстрація реальності використання відновлювальних джерел енергії.
• Забезпечити енергетичну незалежність і технічну сучасність школи, а у перспективі й країни.

Проблема

• Низький рівень науково-технічних та технологічних компетентностей більшості членів суспільства.
• Погіршення екологічної ситуації, зменшення об'ємів природних невідновлювальних джерел енергії.
• Слабка соціально-громадянська активність молодого покоління.
• Низький рівень прагнення молоді займатися наукою, розвивати вітчизняну науку і виробництво.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

1. Сформувати методико-технологічну базу для отримання необхідних компетенцій. Для цього на даху школи збудувати діячу електростанцію на відновлювальних джерелах енергії. Розробити методику формування знань з видобутку та використання екологічної енергії.
2. Сформувати пакет розуміння джерел екологічних проблем суспільства та способи їх вирішення та недопущення в подальшому. Постійно проводити навчання, екскурсії, семінари та демонстрації.
3. Сформувати постійно діячу систему STEM-освіти яка буде практично об'єднувати декілька предметних галузей. Фізика (розуміння процесів добутку екологічної енергії та способи її сучасного використання); географія (автоматизована гідрометеостанція); біологія (вплив екологічної ситуації на організм людини, вплив систем екологічної електростанції та технічних засобів на організм людини); математика та інформатика (системи обчислення візуалізації).

Для кого цей проект?

Учні - можливість отримувати компетенції в технічних галузях науки;
батьки - корисне дозвілля для дітей;
вчителі - можливість реалізувати принципи STEM-освіти на практиці; мешканці району та міста - вирішення екологічних проблем;
держава - економія коштів на електроенергію та використання відновлюваних енергоресурсів в результаті тиражування даного проекту, отримання спеціалістів технічної галузі промисловості.

Ключові показники оцінки результату проекту

Участь учнів-членів проекту у тематичних профільних конкурсах та змагання.
Збільшення кількості учнів, що виберуть для себе розвиток в науково-технічних галузях (вступ до профільних вишів).
Розповсюдження ідеї щодо використання чистої сонячної електроенергії, чим більше шкіл та інших підприємств використають свої дахи ради цього, тим більш ми збережемо екологію.
Тиражування проекту «Портал екологічної енергетики школи 134» на інші навчальні заклади міста і країни.
Кількість проведених екскурсій, семінарів та інших заходів на базі порталу.
Розмір економічного внеску проекту у бюджет школи 134.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Відсутність кваліфікованих викладачівSTEM-дисциплін, недофінансування роботи порталу в подальшому.

Приклади (кейси схожих рішень)

Публікації про встановлення сонячних електростанцій на дахах державних будівель:
1. В Киеве детский садик сэкономит 25 тысяч гривен благодаря солнечным батареям (https://kiev.informator.ua/2019/04/11/v-kieve-detskij-sadik-sekonomit-25-tysyach-griven-blagodarya-solnechnym-batareyam/)
2. В Днепропетровской области построили энергоэффективный детский сад с солнечной электростанцией на крыше (https://elektrovesti.net/62699_v-dnepropetrovskoy-oblasti-postroili-energoeffektivnyy-detskiy-sad-v-forme-pchelinykh-sot-s-solnechnoy-elektrostantsiey-na-kryshe)
Аналогів формування STEM-лабораторії на базі СЕС не знайдено.

Чи ознайомлені ви з положенням про Бюджет участі у м. Дніпрі?

Так.
-

План заходів з реалізації проекту

Перший місяць. Проведення тендеру на закупівлю та монтаж обладнання.
Другий місяць. Закупівля, монтаж та наладка обладнання.
Третій та четвертий місяць - формування методико-технологічної бази порталу. Поточна робота порталу.

Ви посадова особа

Ні.
-

Чи є ви працівником Комунальних закладів чи підприємств, підпорядкованих Дніпровській міській раді?

Ні.
-

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ