• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Творчі майстерні -сучасний погляд На голосуванні

Доданий
12.06.2020
Номер
242
Школа

Даний проект спрямований на реконструкцію майстерень вальдорфської школи. Наш проект із модернізації майстерень дозволить покращити умови для виховання молоді через ремесла, використовувати з більшою продуктивністю майстерні в освітньому процесі.

Автор проекту
Костянтин
Костянтин Міхнєнко
Бюджет
999 600 грн
Розрахунок бюджету
Теги
діти, школа, інновації, творчість
Район
Центральний
Адреса
просп. Олександра Поля (Кірова), 133, Дніпро (Дніпропетровськ)

Опис

Проблема

Основною проблемою, на вирішення якої спрямовано проект, є застарілі умови існуючих майстерень вальдорфської школи, які не відповідають сучасним навчальним, енергозберігаючим та естетичним вимогам. Активна експлуатація майстерень потребує періодичних ремонтів. Підлога, стіни та стеля мають старе, зношене, не придатне до експлуатації покриття, яке контрастує з наявним обладнанням майстерень, та потребує оновлення, утеплення та ремонту.

Мета проєкту

Головною метою проєкту є:
- створення належних умов для виховання учнів на рівні практичної діяльності, для формування в них самостійності та відповідальності;
-забезпечення умов для професійного самовизначення, вироблення навичок творчої діяльності;
-формування технічно та технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя та активної трудової діяльності в умовах сучасного суспільства;
-поліпшення умов доступності та використання майстерень учнями з особливими потребами;
-покращення естетичного вигляду майстерень, де відбувається реалізація однієї з головних складових навчального процесу за вальдорфською методикою;
-формування сучасного навчального закладу європейського рівня.

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування
Для вирішення даної проблеми передбачається:
- оновити підлоги в майстернях із обробки деревини, лiплення, ательє, рукоділля, обробки міді,бо старе покриття пiдлоги створює небезпеку при пересуваннi в примiщеннях майстернь та не

Пропоноване рішення щодо розв'язання проблеми і його обґрунтування

Для вирішення даної проблеми передбачається:
- оновити підлоги в майстернях із обробки деревини, лiплення, ательє, рукоділля, обробки міді,бо старе покриття пiдлоги створює небезпеку при пересуваннi в примiщеннях майстернь та незручностi при прибиранні;
- встановити нові енергозберігаючі вікна в майстернях лiплення, ательє та рукоділля, що дасть змогу якісно працювати в холодну пору року;
- у майстернях ліплення та обробки деревини замінити четверо дверей, які на даний момент не вiдповiдають ні естетичним, нi енергозберігаючим вимогам;
- облаштувати рукомийники в майстернях ліплення, живопису, обробки деревини та ательє, це вдосконалить і осучаснить навчальний процес;
- облицювати стіни навколо рукомийників та в мicцi використання глини, що полегшить дотримання санітарно-гігієнічних вимог у вищезазначених приміщеннях;
- перефарбувати стіни та стелі в майстернях з метою оновлення інтер’єру приміщень.

Зацікавленні у реалізації проєкту групи

- учні вальдорфської школи, які отримають нові навчальні можливості; -викладачі технологій , які матимуть змогу забезпечити якісний сучасний освітній процес;
-батьки, діти яких будуть навчатися в гідних умовах;
-діти району, які відвідують гуртки.

Ключові показники оцінки результату

Запропоновані елементи модернізації майстерень спрямовані на створення комфортної, безпечної роботи учнів, підвищать умови безпеки життєдіяльності.
Економічні:
-покращення матеріально-технічної бази шкільних майстерень відповідно до сучасних вимог;
Освітні:
-створення сприятливих умов для безпечного навчання та роботи учнів, що активізує знайомство учнів з технікою столярних і кравецьких робіт, ліплення та рукоділля, обробки міді та ткацтва, живопису;
-створення умов для розвитку здібностей дітей ;
-забезпечення умов для професійного самовизначення підлітків;
Соціальні:
- сприяння більш глибокій соціалізації учнів;
- поліпшення умов доступності та використання майстерень учнями з особливими потребами.

Ризики у реалізації

Можливе здорожчання матеріалів та вартості робіт у бюджеті проекту.

Інформація про співфінансування

співфінансування відсутнє

Чи є у вас конфлікт інтересів

немає

Ви посадова особа?

ні

Ви ознайомленні з положенням Бюджету участі

так

Співавтори

Кубрак Л.М., Пономарьова О.С., Шульгін О.П.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ